Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Razlike u sintetičkoj i analitičkoj metodi učenja učenika četvrtih razreda osnovne škole dr.Jure Turić u Gospiću (CROSBI ID 663284)

Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad | domaća recenzija

Tomljenović, Braco ; Vujnović, Damir ; Serdar, Nikola Razlike u sintetičkoj i analitičkoj metodi učenja učenika četvrtih razreda osnovne škole dr.Jure Turić u Gospiću // 12. ljetne škole Kineziologa Republike Hrvatske. Metode rada u poručju edukacije sporta i sportske rekreacije / Findak, Vladimir (ur.). Zagreb, 2003. str. 179-182

Podaci o odgovornosti

Tomljenović, Braco ; Vujnović, Damir ; Serdar, Nikola

hrvatski

Razlike u sintetičkoj i analitičkoj metodi učenja učenika četvrtih razreda osnovne škole dr.Jure Turić u Gospiću

Cilj rada bio je usporediti vrijednosti ocjena razreda koji rade sintetičkom metodom učenja i razredi koji rade analitičkom metodom učenja i može se zaključiti: Kod kontrolnog i finalnog ocjenjivanja razredi koje su radile analitičkom metodom učenja brže uče novu nastavnu temu. Bolju razinu znanja učenici postižu analitičkom metodom učenja jer bolje izvode kolut naprijed i paze na početni položaj, samo izvođenje vježbe, te početni položaj za kolut natrag i samo izvođenje vježbe i završetak vježbe. Razred koji radi sintetičkom metodom učenja, radi nastavnu temu brzo, bez naglaska na pojedinim elementima vježbe i ponavljanjima iste greške pri izvođenju. Odnos učenika prema radu kod analitičke metode rada je bolji i odgovorniji i kod pojave natjecateljskog duha javlja se estetski kriterij vrednovanja vježbe. Odnos učenika prema radu kod sintetičke metode rada je dobar ali pri pojavi natjecateljskog duha javlja se kriterij za brzim izvođenjem vježbe. U četvrtom razredu osnovne škole teže nastavne teme trebalo bi raščlaniti na jednostavnije logične dijelove i poslije povezati u cjeline. Na osnovi kontrolnog ocjenjivanja može se zaključiti da pojedine elemente ne treba učiti dugo imajuči u vidu individualnost učenika. Sintetička metoda učenja je racionalnija ali pri ponavljanju treba ispravljati pogreške koje se javljaju radi brzine izvođenja elementa ili zbog nedovoljnog zapažanja svih bitnih elemenata kod demonstracije. Gledajuči u cjelini analitička metoda rada je složenija organizacijski ali kvalitetnija pri finalnom ocjenjivanju izvođenja elementa. Rezultati su obrađeni neparametrijskom metodom.

učenik, učenice, ocjenjivanje, sintetička metoda analitička metoda

nije evidentirano

engleski

Differences in the synthetic and analytical method of learning the fourth grade of elementary school Dr Jure Turić in Gospić

nije evidentirano

student, student, evaluation, synthetic method analytical method

nije evidentirano

Podaci o prilogu

179-182.

2003.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Podaci o skupu

12. ljetne škole Kineziologa Republike Hrvatske

ostalo

17.06.2003-21.06.2003

Rovinj, Hrvatska

Povezanost rada

Kineziologija