Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Stav studenta Visoke učiteljske škole u Gospiću o ocjenjivanju u području kineziološke kulture. (CROSBI ID 663272)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Tomljenović, Braco, Tomljenović, Frane Stav studenta Visoke učiteljske škole u Gospiću o ocjenjivanju u području kineziološke kulture. // 13. ljetna škola Kineziologa Republike Hrvatske. Vrednovanje u području edukacije, sporta i sportske rekreacije / Findak, Vladimir (ur.). Zagreb, 2004. str. 263-267

Podaci o odgovornosti

Tomljenović, Braco, Tomljenović, Frane

hrvatski

Stav studenta Visoke učiteljske škole u Gospiću o ocjenjivanju u području kineziološke kulture.

Cilj rada bio je anketem provjeriti ocjenjivanje u području kineziološke kulture kod studenata visoke učiteljske škole u Gospiću i može se zaključiti : 1. Studenti smatraju da je ocjenjivanje u školi objektivno, a kineziološkoj kulturi daju jednaku važnost kao drugim predmetima. Nisu imali negativnih iskustava pri ocjenjivanju, dobrog nastavnika cijene ali smatraju da nastavnik ne objasni dovoljno ocjenu i obaveze učenika prema nastavi. 2. Brojčano ocjenjivanje kao posljedicu navike i stava društvene sredine slažu se da je najobjektivnije i znaju što trebaju napraviti da bi dobili određenu ocjenu. Smatraju da brojčano ocjenjivanje nije lako odrediti i da roditelji i prijatelji nisu upoznati što se « krije« iza ocjene. 3. Opisno ocjenjivanje studentima je nepoznato, ali na osnovu informacija o opisnom ocjenjivanju smatraju da bi trebalo biti jasnije za učenika , traži veću pripremu, stimulativno je jer nema negativne ocjene, opisno ocjenjivanje je prilagođeno brojčanom a najveću pažnju daje se učenicima koji sudjeluju u nekom sportu. 4. Jedinstveni su u stavu da bi ocjenjivanje trebalo biti kombinirano, razmišljaju pozitivno i o drugim vidovima ocjenjivanja kao uspjeh učenika da se prikaže u postotku, smatraju da bi bilo najgore da nema nikakvog ocjenjivanja. 5. Prema kriterijima o vrstama ocjenjivanja najpoznatije im je završno ocjenjivanje, tekuće i periodično se provodilo ali nije bilo prethodnog ocjenjivanja. Prema načelima istakli su da je ocjenjivanje bilo pravedno i javno, nije bilo svestrano i realno a slažu se da je bilo sustavno i individualno. Nastavnici mjere inicijalna stanja grupe, imaju u obziru zdravstveno stanje učenika i studenti smatraju da treba napraviti katalog znanja. Ocjene su diferencirane vrlo visoko s ocjenom 4 i 5.

učenici, studenti, ocjena, opisno, tekuće

nije evidentirano

engleski

The position of the student of the High School of Teacher Education in Gospić on evaluation in the field of kinesiological culture

nije evidentirano

students, grades, descriptive, current

nije evidentirano

Podaci o prilogu

263-267.

2004.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

13. ljetna škola Kineziologa Republike Hrvatske. Vrednovanje u području edukacije, sporta i sportske rekreacije

Findak, Vladimir

Zagreb:

Podaci o skupu

13. ljetna škola kineziologa Republike Hrvatske

poster

19.06.2004-23.06.2004

Rovinj, Hrvatska

Povezanost rada

Kineziologija