Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Percepcija nastavne prakse hrvatskih studenata nastavničkih fakulteta (CROSBI ID 663256)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa

Đuranović, Marina ; Klasnić, Irena ; Ninčević, Marjan Percepcija nastavne prakse hrvatskih studenata nastavničkih fakulteta // Međunarodni znanstveno-stručni simpozij 17. dani Mate Demarina: Odgoj i obrazovanje - budućnost civilizacije - knjiga sažetaka. 2018. str. 31-31

Podaci o odgovornosti

Đuranović, Marina ; Klasnić, Irena ; Ninčević, Marjan

hrvatski

Percepcija nastavne prakse hrvatskih studenata nastavničkih fakulteta

Kvalitativna istraživanja u području pedagogije zadnjih desetljeća dobivaju na važnosti te sve češće primjenjuju kako bi se dobio sadržajniji uvid u istraživanu problematiku. U radu smo primijenili fenomenološki pristup želeći ustanoviti kako studenti, budući učitelji, percipiraju nastavnu praksu. Studenti nastavničkih smjerova, koje smo intervjuirali, nazočili su nastavnoj praksi te kao takvi predstavljaju vrijedan izvor podataka o njoj. U ispitivanju je sudjelovalo 307 ispitanika, 102 studenta i 205 studentica. Ispitanici su bili studenti Sveučilišta u Zagrebu, polaznici pet sastavnica Sveučilišta: Učiteljski fakultet, Muzička akademija, Kineziološki fakultet, Prirodoslovno-matematički fakultet i Hrvatski studiji. Uzorak je bio namjerni, njime smo obuhvatili studente nastavničkih studija. Radom su prikazani odgovori na tri pitanja otvorenog tipa. Analiza je provedena tako da su prikupljene izjave ispitanika identificirane i razvrstane u kategorije kako bismo klasificirali empirijski materijal. Rezultati sugeriraju da postoji niz pozitivnih vrijednosti nastavne prakse za rad budućih učitelja, ali i brojni nedostaci. Studenti, budući učitelji, iznose i niz konkretnih prijedloga kako unaprijediti kvalitetu nastavne prakse. Studente kao korisnike nastavne prakse treba kontinuirano propitivati te na osnovi njihovih iskaza unijeti promjene kako bi oni postali kompetentni učitelji te odgajali i obrazovali sposobne, zadovoljne, kreativne i sretne učenike. Ovaj rad mogao bi biti doprinos izradi novog Pravilnika o vježbaonicama.

fenomenološki pristup ; kvalitativno istraživanje ; nastavna praksa ; studenti

nije evidentirano

engleski

Perception of the teaching practice of Croatian students of teacher education studies

nije evidentirano

phenomenological approach ; qualitative research ; teaching practice ; students

nije evidentirano

Podaci o prilogu

31-31.

2018.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Međunarodni znanstveno-stručni simpozij 17. dani Mate Demarina: Odgoj i obrazovanje - budućnost civilizacije - knjiga sažetaka

Podaci o skupu

Međunarodni znanstveno-stručni simpozij 17. Dani Mate Demarina: Odgoj i obrazovanje - budućnost civilizacije

predavanje

07.06.2018-08.06.2018

Petrinja, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija