Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Programi za poticanje čitanja u školskoj knjižnici (CROSBI ID 419915)

Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad

Mandić, Matea Programi za poticanje čitanja u školskoj knjižnici / Stričević, Ivanka (mentor); Zadar, Odjel za informacijske znanosti, . 2017

Podaci o odgovornosti

Mandić, Matea

Stričević, Ivanka

hrvatski

Programi za poticanje čitanja u školskoj knjižnici

Čitanje je proces kojim usvajamo određena znanja i informacije. Čitati možemo u svrhu učenja, ali također i radi užitka, opuštanja. Djeci je važno čitati od najranije dobi jer čitanje pomaže u razvijanju govornih sposobnosti, pismenosti, obogaćuje rječnik i važno je za emocionalni razvoj, iz čega se može zaključiti da utječe na djetetov cjelokupni razvoj. Knjižnice su jedne od ustanova koje su odgovorne za promicanje čitanja. Putem svojih programa i raznih aktivnosti nastoje svima približiti čitanje i ukazati na važnost istog u svakodnevnom životu. Ovaj se rad bavi programima za poticanje čitanja koji se održavaju u školskoj knjižnici. Prikazuje se važnost takvih programa, kako oni utječu na školsku djecu, koje im vrijednosti i navike razvijaju te na koji način školski knjižničari surađuju sa svim sudionicima odgojno-obrazovnog procesa. Kao primjer dobre prakse prikazuje se rad školske knjižnice Osnovne škole Jurja Dalmatinca u Šibeniku, jer navedena školska knjižnica provodi mnoštvo aktivnosti koje potiču djecu da zavole čitanje i da čitaju u svoje slobodno vrijeme.

čitanje ; školska knjižnica ; programi za poticanje čitanja

nije evidentirano

engleski

Reading programs in the school librarry

nije evidentirano

reading ; school library ; reading promotion programmes

nije evidentirano

Podaci o izdanju

17

29.09.2017.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Odjel za informacijske znanosti

Zadar

Povezanost rada

nije evidentirano