Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Izgradnja i upravljanje markom Startas u poduzeću Borovo d.d. (CROSBI ID 419910)

Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad

Turba, Martina Izgradnja i upravljanje markom Startas u poduzeću Borovo d.d. / Guzovski, Marina (mentor); Vukovar, . 2018

Podaci o odgovornosti

Turba, Martina

Guzovski, Marina

hrvatski

Izgradnja i upravljanje markom Startas u poduzeću Borovo d.d.

Američko marketinško udruženje je definiralo marku kao naziv, izraz, dizajn, simbol ili bilo koju drugu značajku koja pridonosi da se neka prodajna roba ili usluga razlikuje od robe ili usluga drugih prodavača. Izrazito su važne dodirljive značajke marke kao što su znakovi, simboli, logotipi i ostalo, ali su jednako važne i nedodirljive značajke koje se odnose na osjećaje, uspomene i ostalo. Kako bi se što bolje upravljalo vrijednošću marke potrebno je oživljavati marku, osnaživati ju te proširivati. Marka tijekom životnog ciklusa prolazi kroz određene faze: uvođenje, rast, zrelost i opadanje-odumiranje. U radu je putem anketnog upitnika provedeno istraživanje o privrženosti ispitanika marci Startas, ali i uspješnost strategija tvrtke Borovo u upravljanju markom Startas.

izgradnja marke, marketing strategije, marka, upravljanje, marketing miks

nije evidentirano

engleski

Building and managing of Startas brand in Borovo Ltd.

nije evidentirano

brand building, marketing strategies, brand, management, marketing mix

nije evidentirano

Podaci o izdanju

40

12.06.2018.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Vukovar

Povezanost rada

Ekonomija