Izgradnja i upravljanje markom Startas u poduzeću Borovo d.d. (CROSBI ID 419910)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Podaci o odgovornosti
Turba, Martina
Guzovski, Marina
hrvatski
Izgradnja i upravljanje markom Startas u poduzeću Borovo d.d.
Američko marketinško udruženje je definiralo marku kao naziv, izraz, dizajn, simbol ili bilo koju drugu značajku koja pridonosi da se neka prodajna roba ili usluga razlikuje od robe ili usluga drugih prodavača. Izrazito su važne dodirljive značajke marke kao što su znakovi, simboli, logotipi i ostalo, ali su jednako važne i nedodirljive značajke koje se odnose na osjećaje, uspomene i ostalo. Kako bi se što bolje upravljalo vrijednošću marke potrebno je oživljavati marku, osnaživati ju te proširivati. Marka tijekom životnog ciklusa prolazi kroz određene faze: uvođenje, rast, zrelost i opadanje-odumiranje. U radu je putem anketnog upitnika provedeno istraživanje o privrženosti ispitanika marci Startas, ali i uspješnost strategija tvrtke Borovo u upravljanju markom Startas.
izgradnja marke, marketing strategije, marka, upravljanje, marketing miks
nije evidentirano
engleski
Building and managing of Startas brand in Borovo Ltd.
nije evidentirano
brand building, marketing strategies, brand, management, marketing mix
nije evidentirano
Podaci o izdanju
40
12.06.2018.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Vukovar