Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Jezik reklame (CROSBI ID 419899)

Ocjenski rad | diplomski rad

Mahalec, Maja Jezik reklame / Grčević, Martina (mentor); Zagreb, Filozofski fakultet u Zagrebu, . 2016

Podaci o odgovornosti

Mahalec, Maja

Grčević, Martina

hrvatski

Jezik reklame

Ovaj diplomski rad ima dva cilja. Prvi cilj je osvijestiti čitatelja, odnosno potrošača, o načinima na koje reklame djeluju na njih i njihovo ponašanje, s obzirom na to da su načini djelovanja nerijetko toliko dobro skriveni, da ih potrošač nije ni svjestan. Drugi se pak cilj postiže usporedbom hrvatskih i slovačkih inačica istih televizijskih reklama. Želi se ispitati u kojoj se mjeri jezik razlikuje, kako se rješava problem fraza, tj. postoje li odgovarajući ekvivalenti u drugom jeziku ili pak pri prevođenju treba posegnuti za nekom drugom metodom...

jezik ; reklama ; hrvatski jezik ; slovački jezik

nije evidentirano

engleski

The language of advertising

nije evidentirano

language ; advertising ; Croatian, Slovak

nije evidentirano

Podaci o izdanju

45

09.06.2016.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Filozofski fakultet u Zagrebu

Zagreb

Povezanost rada

Filologija