Jezik reklame (CROSBI ID 419899)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Mahalec, Maja
Grčević, Martina
hrvatski
Jezik reklame
Ovaj diplomski rad ima dva cilja. Prvi cilj je osvijestiti čitatelja, odnosno potrošača, o načinima na koje reklame djeluju na njih i njihovo ponašanje, s obzirom na to da su načini djelovanja nerijetko toliko dobro skriveni, da ih potrošač nije ni svjestan. Drugi se pak cilj postiže usporedbom hrvatskih i slovačkih inačica istih televizijskih reklama. Želi se ispitati u kojoj se mjeri jezik razlikuje, kako se rješava problem fraza, tj. postoje li odgovarajući ekvivalenti u drugom jeziku ili pak pri prevođenju treba posegnuti za nekom drugom metodom...
jezik ; reklama ; hrvatski jezik ; slovački jezik
nije evidentirano
engleski
The language of advertising
nije evidentirano
language ; advertising ; Croatian, Slovak
nije evidentirano
Podaci o izdanju
45
09.06.2016.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Filozofski fakultet u Zagrebu
Zagreb