Suvremeni pristup fenomenu invaliditeta i samim studentima s invaliditetom (dio I) (CROSBI ID 663024)
Prilog sa skupa u zborniku | ostalo | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Oreb, Ivan ; Nemčić, Tihana ; Matić, Anamarija
hrvatski
Suvremeni pristup fenomenu invaliditeta i samim studentima s invaliditetom (dio I)
Potpuna odgojno-obrazovna integracija redovnim nastavnim postupcima, identificiranje specifičnih potreba i individualizirani pristup svakom studentu s invaliditetom zadatak je i nas, nastavnika kineziologije u visokom obrazovanju. Kako navodi Jedriško, 2008 (student kroatistike i povijesti na FF i predsjednik Udruge studenata s tjelesnim invaliditetom Korak) studenti s invaliditetom imaju jednake potrebe kao i ostali studenti, ali ih zbog svog invaliditeta ostvaruju na drukčiji način. Uključenje u jednu od 32 kineziološke aktivnosti koje nudi i organizira Katedra za kineziologiju FF-a primjer je dobre prakse rada nastavnika na kolegiju Tjelesna i zdravstvena kultura.
invaliditet ; studenti s invaliditetom ; integracija
nije evidentirano
engleski
Contemporary approach to disability phenomenon and students with disabilities (Part I)
nije evidentirano
disability ; students with disabilities ; integration
nije evidentirano
Podaci o prilogu
383-389.
2014.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Kineziološke aktivnosti i sadržaji za djecu, učenike i mladež s teškoćama u razvoju i ponašanju te za osbe s invaliditetom : zbornik radova
Findak, Vladimir
Zagreb: Hrvatski kineziološki savez (HKS)
978-953-7965-01-3
Podaci o skupu
23. ljetna škola kineziologa Republike Hrvatske
predavanje
24.06.2014-28.06.2014
Opatija, Hrvatska