Utjecaj glazbenog obrazovanja na razvoj vještina samoreguliranog učenja (CROSBI ID 663004)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Bačlija Sušić, Blaženka ; Sućeska Ligutić, Radojka
hrvatski
Utjecaj glazbenog obrazovanja na razvoj vještina samoreguliranog učenja
U radu je upitnikom Strategija učenja autorice Vizek Vidović napravljena usporedba učenika prvog, drugog i trećeg razreda, koji osim gimnazije pohađaju i srednju glazbenu školu (N=61) i učenika gimnazije (N=69), s obzirom na učestalost korištenja strategija učenja i na školski uspjeh. Bez obzira na nepostojanje statistički značajne razlike među strategijama učenja, uočena tendencija njihova učestalijeg korištenja u korist učenika koji pohađaju i srednju glazbenu školu upućuje na statistički značajan rezultat na većem uzorku. Razlika u školskom uspjehu pokazala se statistički značajnom u korist 3. razreda učenika koji pohađaju i srednju glazbenu školu, što velikim dijelom pripisujemo kako utjecaju glazbene naobrazbe, tako i korištenju strategija učenja.
samoregulirano učenje, strategije učenja, školski uspjeh, učenici koji uz gimnaziju pohađaju i srednju glazbenu školu, učenici gimnazije
nije evidentirano
engleski
The Influence of Music Education to the Development of Self- Regulated Learning Skills
nije evidentirano
self-regulated learning, learning strategies, success in school, students attending both music school and humanistic secondary school, humanistic secondary school students.
nije evidentirano
Podaci o prilogu
169-188.
2016.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Glazbena pedagogija u svjetlu sadašnjih i budućih promjena 4 / Balić, Vito ; Radica, Davorka - Split : Umjetnička akademija u Splitu, 2016
Balć, Vito ; Radica, Davorka
Split: Sveučilište u Splitu, Umjetnička akademija
978-953-6617-37-1
Podaci o skupu
Nepoznat skup
predavanje
29.02.1904-29.02.2096