Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Utjecaj glazbenog obrazovanja na razvoj vještina samoreguliranog učenja (CROSBI ID 663004)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Bačlija Sušić, Blaženka ; Sućeska Ligutić, Radojka Utjecaj glazbenog obrazovanja na razvoj vještina samoreguliranog učenja // Glazbena pedagogija u svjetlu sadašnjih i budućih promjena 4 / Balić, Vito ; Radica, Davorka - Split : Umjetnička akademija u Splitu, 2016 / Balć, Vito ; Radica, Davorka (ur.). Split: Sveučilište u Splitu, Umjetnička akademija, 2016. str. 169-188

Podaci o odgovornosti

Bačlija Sušić, Blaženka ; Sućeska Ligutić, Radojka

hrvatski

Utjecaj glazbenog obrazovanja na razvoj vještina samoreguliranog učenja

U radu je upitnikom Strategija učenja autorice Vizek Vidović napravljena usporedba učenika prvog, drugog i trećeg razreda, koji osim gimnazije pohađaju i srednju glazbenu školu (N=61) i učenika gimnazije (N=69), s obzirom na učestalost korištenja strategija učenja i na školski uspjeh. Bez obzira na nepostojanje statistički značajne razlike među strategijama učenja, uočena tendencija njihova učestalijeg korištenja u korist učenika koji pohađaju i srednju glazbenu školu upućuje na statistički značajan rezultat na većem uzorku. Razlika u školskom uspjehu pokazala se statistički značajnom u korist 3. razreda učenika koji pohađaju i srednju glazbenu školu, što velikim dijelom pripisujemo kako utjecaju glazbene naobrazbe, tako i korištenju strategija učenja.

samoregulirano učenje, strategije učenja, školski uspjeh, učenici koji uz gimnaziju pohađaju i srednju glazbenu školu, učenici gimnazije

nije evidentirano

engleski

The Influence of Music Education to the Development of Self- Regulated Learning Skills

nije evidentirano

self-regulated learning, learning strategies, success in school, students attending both music school and humanistic secondary school, humanistic secondary school students.

nije evidentirano

Podaci o prilogu

169-188.

2016.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Glazbena pedagogija u svjetlu sadašnjih i budućih promjena 4 / Balić, Vito ; Radica, Davorka - Split : Umjetnička akademija u Splitu, 2016

Balć, Vito ; Radica, Davorka

Split: Sveučilište u Splitu, Umjetnička akademija

978-953-6617-37-1

Podaci o skupu

Nepoznat skup

predavanje

29.02.1904-29.02.2096

Povezanost rada

nije evidentirano