Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Teaching Visual Arts - From the Innocent Eye to Immersiveness and Vice Versa (CROSBI ID 252061)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Richter, Marijan Teaching Visual Arts - From the Innocent Eye to Immersiveness and Vice Versa // Revija za elementarno izobraževanje = Journal of elementary education, 10 (2017), 2-3; 251-260. doi: 10.18690/2463-8005.10.2-3.251-260(2017)

Podaci o odgovornosti

Richter, Marijan

engleski

Teaching Visual Arts - From the Innocent Eye to Immersiveness and Vice Versa

Sredi 19. stoletja je John Ruskin, apologet poetike nedolžnega očesa, zagovarjal prelom z akademskim realizmom. Stoletje kasneje sta Gombrich in Goodman kritizirala Ruskinov romantični subjektivizem s pozicije visokega modernizma. Posledično se je okrepil »razsvetljenski« pristop v poučevanju likovne umetnosti. V zadnjem času si nekateri didaktični specialisti za namen uvajanja sodobne umetnosti v učni načrt namesto jezika likovne umetnosti prizadevajo uveljaviti izraz potopitev.

innocent eye ; immersivenes ; visuality ; child's artistic expression ; motivation for creating artwork

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o izdanju

10 (2-3)

2017.

251-260

objavljeno

1855-4431

2350-4803

10.18690/2463-8005.10.2-3.251-260(2017)

Povezanost rada

Pedagogija, Znanost o umjetnosti, Likovne umjetnosti

Poveznice