Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

THE ROLE OF INFORMATION TECHNOLOGY IN TOURIST INFORMATION EXCHANGE AND IN CREATION OF THE TOURIST EXPERIENCE (CROSBI ID 662846)

Prilog sa skupa u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Cegur Radović, T., Vitner Marković, S., Varičak, I. THE ROLE OF INFORMATION TECHNOLOGY IN TOURIST INFORMATION EXCHANGE AND IN CREATION OF THE TOURIST EXPERIENCE // Međunarodni znanstveni simpozij Gospodarstvo istočne Hrvatske – jučer, danas, sutra / Mašek Tonković, A. ; Crnković, B. (ur.). 2018. str. 747-755

Podaci o odgovornosti

Cegur Radović, T., Vitner Marković, S., Varičak, I.

engleski

THE ROLE OF INFORMATION TECHNOLOGY IN TOURIST INFORMATION EXCHANGE AND IN CREATION OF THE TOURIST EXPERIENCE

Primjena napredne informacijske tehnologije u turističkoj industriji donosi određene prednosti, s jedne strane lokalnoj zajednici, s druge strane posjetiteljima turističke destinacije. Naglasak je na omogućavanju zainteresiranim stranama brzu i pravovremenu razmjenu informacija kao i pristup globalnom turističkom tržištu. Stvaraju se nove perspektive za marketing u turizmu i postizanje prepoznatljivosti turističkog proizvoda suvremenih turističkih destinacija. Sveprisutno je korištenje turističkih informacija putem aplikacija mobilne telefonije. Cilj ovog rada je istražiti značaj i ulogu primjene napredne informacijske tehnologije u razmjeni turističkih informacija prilikom posjete turističke destinacije putem smartphonea sa svrhom postizanja prepoznatljivosti turističkog proizvoda i kreiranja turističkog doživljaja. Provedeno je eksplorativno istraživanje koje podrazumijeva anketno ispitivanje stavova studentske populacije grada Karlovca starosne dobi od 18 do 27 godina života o korištenju smartphonea u razmjeni turističkih informacija prilikom posjete turističke destinacije te značaju turističkih informacija u postizanju prepoznatljivosti turističkog proizvoda i kreiranju turističkog doživljaja. Kreiranje turističkog doživljaja primjenom napredne informacijske tehnologije u razmjeni turističkih informacija postiže određenu razinu prepoznatljivosti turističke destinacije na globalnom turističkom tržištu. U radu su postavljene sljedeće hipoteze: H1 – studentska populacija grada Karlovca koristi smartphone u razmjeni turističkih informacija prilikom posjete turističke destinacije, H2 – mogućnost razmjene turističkih informacija prilikom posjete turističke destinacije putem smartphonea pozitivno utječe na odluku posjete turističke destinacije od strane studentske populacije grada Karlovca, H3 – razmjena turističkih informacija prilikom posjete turističke destinacije putem smartphonea pozitivno utječe na kreiranje turističkog doživljaja studentske populacije grada Karlovca, H4 - razmjena turističkih informacija prilikom posjete turističke destinacije putem smartphonea pozitivno utječe na prepoznatljivost turističke destinacije od strane studentske populacije grada Karlovca. Ovo eksplorativno istraživanje provodi se sa svrhom isticanja uloge i značaja informacijske tehnologije u kreiranju turističkog doživljaja, kao i formiranju pametnih turističkih destinacija prepoznatljivih i sveprisutnih na globalnom turističkom tržištu današnjice.

information technology, tourist information, smartphone, tourist experience, market recognition

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o prilogu

747-755.

2018.

nije evidentirano

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Međunarodni znanstveni simpozij Gospodarstvo istočne Hrvatske – jučer, danas, sutra

Mašek Tonković, A. ; Crnković, B.

Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku

1848-9559

Podaci o skupu

7. međunarodni znanstveni simpozij: Gospodarstvo istočne Hrvatske – vizija i razvoj

predavanje

24.05.2018-26.05.2018

Osijek, Hrvatska

Povezanost rada

Ekonomija

Poveznice