THE ROLE OF INFORMATION TECHNOLOGY IN TOURIST INFORMATION EXCHANGE AND IN CREATION OF THE TOURIST EXPERIENCE (CROSBI ID 662846)
Prilog sa skupa u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Cegur Radović, T., Vitner Marković, S., Varičak, I.
engleski
THE ROLE OF INFORMATION TECHNOLOGY IN TOURIST INFORMATION EXCHANGE AND IN CREATION OF THE TOURIST EXPERIENCE
Primjena napredne informacijske tehnologije u turističkoj industriji donosi određene prednosti, s jedne strane lokalnoj zajednici, s druge strane posjetiteljima turističke destinacije. Naglasak je na omogućavanju zainteresiranim stranama brzu i pravovremenu razmjenu informacija kao i pristup globalnom turističkom tržištu. Stvaraju se nove perspektive za marketing u turizmu i postizanje prepoznatljivosti turističkog proizvoda suvremenih turističkih destinacija. Sveprisutno je korištenje turističkih informacija putem aplikacija mobilne telefonije. Cilj ovog rada je istražiti značaj i ulogu primjene napredne informacijske tehnologije u razmjeni turističkih informacija prilikom posjete turističke destinacije putem smartphonea sa svrhom postizanja prepoznatljivosti turističkog proizvoda i kreiranja turističkog doživljaja. Provedeno je eksplorativno istraživanje koje podrazumijeva anketno ispitivanje stavova studentske populacije grada Karlovca starosne dobi od 18 do 27 godina života o korištenju smartphonea u razmjeni turističkih informacija prilikom posjete turističke destinacije te značaju turističkih informacija u postizanju prepoznatljivosti turističkog proizvoda i kreiranju turističkog doživljaja. Kreiranje turističkog doživljaja primjenom napredne informacijske tehnologije u razmjeni turističkih informacija postiže određenu razinu prepoznatljivosti turističke destinacije na globalnom turističkom tržištu. U radu su postavljene sljedeće hipoteze: H1 – studentska populacija grada Karlovca koristi smartphone u razmjeni turističkih informacija prilikom posjete turističke destinacije, H2 – mogućnost razmjene turističkih informacija prilikom posjete turističke destinacije putem smartphonea pozitivno utječe na odluku posjete turističke destinacije od strane studentske populacije grada Karlovca, H3 – razmjena turističkih informacija prilikom posjete turističke destinacije putem smartphonea pozitivno utječe na kreiranje turističkog doživljaja studentske populacije grada Karlovca, H4 - razmjena turističkih informacija prilikom posjete turističke destinacije putem smartphonea pozitivno utječe na prepoznatljivost turističke destinacije od strane studentske populacije grada Karlovca. Ovo eksplorativno istraživanje provodi se sa svrhom isticanja uloge i značaja informacijske tehnologije u kreiranju turističkog doživljaja, kao i formiranju pametnih turističkih destinacija prepoznatljivih i sveprisutnih na globalnom turističkom tržištu današnjice.
information technology, tourist information, smartphone, tourist experience, market recognition
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
Podaci o prilogu
747-755.
2018.
nije evidentirano
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Međunarodni znanstveni simpozij Gospodarstvo istočne Hrvatske – jučer, danas, sutra
Mašek Tonković, A. ; Crnković, B.
Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
1848-9559
Podaci o skupu
7. međunarodni znanstveni simpozij: Gospodarstvo istočne Hrvatske – vizija i razvoj
predavanje
24.05.2018-26.05.2018
Osijek, Hrvatska