Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Marka grada Labina (CROSBI ID 419800)

Ocjenski rad | diplomski rad

Sorić, Dina Marka grada Labina / Ozretić Došen, Đurđana (mentor); Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2018

Podaci o odgovornosti

Sorić, Dina

Ozretić Došen, Đurđana

hrvatski

Marka grada Labina

Stvaranje marki gradova, postaje sve značajnije u području upravljanja gradova. Gradovi su poput poduzeća, shvatili važnost integriranja brojnih elemenata u jedan, kako bi bolje zadovoljili potrebe i želje svojih potrošača, to jest, građana i posjetitelja. Takvo integriranje pomaže im u jačanju gospodarstva, prepoznatljivosti, ali i u stvaranju pozitivnog imidža. Cilj ovog rada bio je prikazati pomoću sekundarnih izvora i vlastitog istraživanja na koji način se može u teoriji i praksi stvoriti marka grada i na koji način se upravlja njome. Za primjer uzet je grad Labin, mali gradić na istočnoj obali Istre. Provedeno je istraživanje na uzorku od 160 ispitanika. Istraživanje je provedeno anketnim upitnikom. Rezultati su pokazali kako stanovnici grada Labina cijene svoj grad, svoju kulturu, rudarsko naslijeđe te njegov prirodni položaj. Mjerni instrument kojim je provedeno primarno istraživanje sastavljen je na temelju prethodnih primarnih istraživanja drugih autora, ali i sekundarnog, koje je provedeno za stolom. Korišteni su znanstveni i stručni časopisi, brojne knjige te izvori s interneta. Najvažniji prijedlozi za poboljšanje marke grada Labina jesu veća usmjerenost na rudarsku baštinu, podzemni grad, njegovanje cakavice kao lokalnog govora, implementacija žičare Labin – Rabac, kreiranje slogana i logotipa grada, te sastavljanje tima koji će biti nadležan za uspješno upravljanje markom.

marka grada, marketing mjesta, Labin

nije evidentirano

engleski

City brand of Labin

nije evidentirano

city branding, place marketing, Labin

nije evidentirano

Podaci o izdanju

76

21.05.2018.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Ekonomija