Marka grada Labina (CROSBI ID 419800)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Sorić, Dina
Ozretić Došen, Đurđana
hrvatski
Marka grada Labina
Stvaranje marki gradova, postaje sve značajnije u području upravljanja gradova. Gradovi su poput poduzeća, shvatili važnost integriranja brojnih elemenata u jedan, kako bi bolje zadovoljili potrebe i želje svojih potrošača, to jest, građana i posjetitelja. Takvo integriranje pomaže im u jačanju gospodarstva, prepoznatljivosti, ali i u stvaranju pozitivnog imidža. Cilj ovog rada bio je prikazati pomoću sekundarnih izvora i vlastitog istraživanja na koji način se može u teoriji i praksi stvoriti marka grada i na koji način se upravlja njome. Za primjer uzet je grad Labin, mali gradić na istočnoj obali Istre. Provedeno je istraživanje na uzorku od 160 ispitanika. Istraživanje je provedeno anketnim upitnikom. Rezultati su pokazali kako stanovnici grada Labina cijene svoj grad, svoju kulturu, rudarsko naslijeđe te njegov prirodni položaj. Mjerni instrument kojim je provedeno primarno istraživanje sastavljen je na temelju prethodnih primarnih istraživanja drugih autora, ali i sekundarnog, koje je provedeno za stolom. Korišteni su znanstveni i stručni časopisi, brojne knjige te izvori s interneta. Najvažniji prijedlozi za poboljšanje marke grada Labina jesu veća usmjerenost na rudarsku baštinu, podzemni grad, njegovanje cakavice kao lokalnog govora, implementacija žičare Labin – Rabac, kreiranje slogana i logotipa grada, te sastavljanje tima koji će biti nadležan za uspješno upravljanje markom.
marka grada, marketing mjesta, Labin
nije evidentirano
engleski
City brand of Labin
nije evidentirano
city branding, place marketing, Labin
nije evidentirano
Podaci o izdanju
76
21.05.2018.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Zagreb
Zagreb