Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 941176

Projekt GLAT - poticanje algoritamskog razmišljanja korištenjem didaktičkih igara


Hoić-Božić, Nataša; Holenko Dlab, Martina; Načinović Prskalo, Lucia; Rugelj, Jože; Nančovska Šerbec, Irena
Projekt GLAT - poticanje algoritamskog razmišljanja korištenjem didaktičkih igara // 41st International Convention MIPRO 2018 / Skala, Karolj (ur.).
Rijeka: Croatian Society for Information and Communication Technology, Electronics and Microelectronics – MIPRO, 2018. str. 926-930 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


Naslov
Projekt GLAT - poticanje algoritamskog razmišljanja korištenjem didaktičkih igara
(Project GLAT - Encouraging algorithmic thinking using didactic games)

Autori
Hoić-Božić, Nataša ; Holenko Dlab, Martina ; Načinović Prskalo, Lucia ; Rugelj, Jože ; Nančovska Šerbec, Irena

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
41st International Convention MIPRO 2018 / Skala, Karolj - Rijeka : Croatian Society for Information and Communication Technology, Electronics and Microelectronics – MIPRO, 2018, 926-930

ISBN
978-953-233-096-0

Skup
41st International Convention MIPRO 2018

Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 21.-25.5.2018

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
Projekt GLAT ; algoritamsko razmišljanje ; programiranje ; didaktičke igre ; scenarij poučavanja
(Project GLAT ; algorithmic thinking ; programming ; didactic games ; teaching and learning scenario)

Sažetak
Projekt „Games for Learning Algorithmic Thinking“ (GLAT) sufinanciran je Erasmus+ programom Strateška partnerstva za područje općeg obrazovanja i traje do listopada 2019. godine. Koordinator projekta je Sveučilište u Rijeci – Odjel za informatiku, a projektni tim čine eksperti iz područja e-učenja i programiranja iz Hrvatske, Slovenije, Estonije, Makedonije i Bugarske. Glavni je cilj projekta poticanje uključivanja elemenata programiranja i algoritamskog razmišljanja u poučavanje različitih predmeta u nižim razredima osnovne škole na zabavan i atraktivan način. Naglasak je na korištenju obrazovnih strategija učenja uz pomoć igara koje će kod učenika potaknuti kreativnost, logičko razmišljanje i vještine rješavanja problema. U radu se opisuje kontekst i razlozi za pokretanje GLAT projekta, planirani intelektualni rezultati, aktivnosti projekta te njegov očekivani učinak. Najvažnije aktivnosti uključuju stručno usavršavanje učitelja razredne nastave koji će se na radionicama upoznati s inovativnim metodama izvođenja nastave pomoću IKT, a naglasak će biti na korištenju didaktičkih igara. Planirani intelektualni rezultati uključuju silabus radionica i materijale za učenje te scenarije poučavanja koje će učitelji provoditi u nastavi sa svojim učenicima. Silabus s materijalima za učenje i najboljim primjerima scenarija bit će objavljen na hrvatskom i engleskom jeziku, pa će ga uz hrvatske nastavnike moći koristiti i nastavnici diljem Europe.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Računarstvo, Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove
Sveučilište u Rijeci - Odjel za informatiku