Osvrt na aktualne nastavne programe učenja biologije (CROSBI ID 251770)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Garašić, Diana ; Radanović, Ines ; Lukša, Žaklin
hrvatski
Osvrt na aktualne nastavne programe učenja biologije
Cilj je rada ukazati na konkretne probleme aktualnih nastavnih programa biologije u RH u nastavnim predmetima Priroda i Biologija. Prikazan je pregled najvažnijih istraživanja uspješnosti učenja i poučavanja Prirode i Biologije provedenih u Hrvatskoj u posljednjih dvadesetak godina. Uz kratki osvrt na rezultate provedenih vanjskih vrednovanja na relevantnom uzorku učenika RH, istaknuti su nedostatci nastavnih programa i nastave koja se prema njima izvodi. Najveći se problemi prepoznaju u didaktički neopravdanom vertikalnom rasporedu nastavnog gradiva te u izrazito sadržajnoj orijentaciji nastavnih programa. Na temelju uočenih problema iznesene su preporuke i smjernice za razvoj i implemetaciju kurikuluma predmeta Priroda i Biologija.
nastavni programi Prirode i Biologije, sadržajna usmjerenos učenja, vanjsko vrednovanje, biološki koncepti, novi kurikulum
nije evidentirano
engleski
A Critical Review on Current Biology Curricula
nije evidentirano
nature and biology curriculum, content orientation of teaching, external evaluation, key concepts, recommendations for curricula
nije evidentirano