Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Osvrt na aktualne nastavne programe učenja biologije (CROSBI ID 251770)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Garašić, Diana ; Radanović, Ines ; Lukša, Žaklin Osvrt na aktualne nastavne programe učenja biologije // Napredak (Zagreb), 159 (2018), 1-2; 179-194

Podaci o odgovornosti

Garašić, Diana ; Radanović, Ines ; Lukša, Žaklin

hrvatski

Osvrt na aktualne nastavne programe učenja biologije

Cilj je rada ukazati na konkretne probleme aktualnih nastavnih programa biologije u RH u nastavnim predmetima Priroda i Biologija. Prikazan je pregled najvažnijih istraživanja uspješnosti učenja i poučavanja Prirode i Biologije provedenih u Hrvatskoj u posljednjih dvadesetak godina. Uz kratki osvrt na rezultate provedenih vanjskih vrednovanja na relevantnom uzorku učenika RH, istaknuti su nedostatci nastavnih programa i nastave koja se prema njima izvodi. Najveći se problemi prepoznaju u didaktički neopravdanom vertikalnom rasporedu nastavnog gradiva te u izrazito sadržajnoj orijentaciji nastavnih programa. Na temelju uočenih problema iznesene su preporuke i smjernice za razvoj i implemetaciju kurikuluma predmeta Priroda i Biologija.

nastavni programi Prirode i Biologije, sadržajna usmjerenos učenja, vanjsko vrednovanje, biološki koncepti, novi kurikulum

nije evidentirano

engleski

A Critical Review on Current Biology Curricula

nije evidentirano

nature and biology curriculum, content orientation of teaching, external evaluation, key concepts, recommendations for curricula

nije evidentirano

Podaci o izdanju

159 (1-2)

2018.

179-194

objavljeno

1330-0059

Povezanost rada

Biologija, Obrazovne znanosti