Učitelj u romskom naselju (CROSBI ID 662485)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Lapat, Goran ; Matijević, Milan
hrvatski
Učitelj u romskom naselju
Obrazovanje je značajan čimbenik društvene inkluzije jer osigurava građanima jednake prilike za sudjelovanje u društvenom životu. Državni standardi propisuju jednakost pristupa obrazovanju, no u svakodnevnom životu Romi ne realiziraju to pravo u jednakoj mjeri kao i ostali građani Republike Hrvatske. Škola pred učenike svakodnevno stavlja obveze kojima treba dnevno posvetiti mnogo vremena, naravno uz roditeljsku pomoć. Nedostatak participiranja roditelja učenika Roma u odgoju djece i u izvršavanju školskih obveza reflektira se na njihov (ne)uspjeh u obrazovanju. Roditelji učenika Roma zbog vlastitog stupnja obrazovanja nisu u mogućnosti aktivno sudjelovati u izvršavanju svakodnevnih školskih obveza svoje djece. Angažiranjem učitelja u romskim naseljima u izvannastavnom vremenu povećala bi se učinkovitost odgojno-obrazovnog procesa i smanjila bi se nezaposlenost učitelja, a to je interes cjelokupnog društva.
učitelj, učenici Romi, produženi boravak
nije evidentirano
engleski
Teacher in the Roma Settlement
nije evidentirano
Teacher, Roma students, extended stay
nije evidentirano
Podaci o prilogu
175-185.
2018.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Od glagoljaške tradicije do suvremene škole
Bacalja, Robert ; Vrsaljko, Slavica
Zadar: Odjel za izobrazbu učitelja i odgojitelja predškolske djece Sveučilišta u Zadru
978-953-331-179-1
Podaci o skupu
Nepoznat skup
predavanje
29.02.1904-29.02.2096