Utjecaj promjene boja na percepciju postojećih logotipa (CROSBI ID 662349)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Novosel, Martina ; Mrvac, Nikola ; Pučić, Ivan
hrvatski
Utjecaj promjene boja na percepciju postojećih logotipa
Logotip je grafički element namijenjen označavanju (brendiranju) proizvoda, poduzeća ili ideje. Glavni dijelovi logotipa su grafički elementi i njihova boja. Ova dva elementa su poveznice u komunikaciji sa ciljanom publikom. U radu su izmijenjene boje postojećih logotipa društvenih mreža sa namjerom istraživanja utjecaja boje na percepciju istih. Istraživanje je napravljeno pomoću upitnika. Pretpostavili smo da će značenje logotipa ostati jasno unatoč promijenjenoj boji. Boje su odabrane prema boljoj vidljivosti i njihovom utjecaju na ciljanu publiku.
boja, psihologija, logotip, društvene mreže
nije evidentirano
engleski
The influence of colour change on the perception of the existing logotype
nije evidentirano
colour, psychology, logo, social networks
nije evidentirano
Podaci o prilogu
78-84.
2017.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Proceedings of 21st International Conference on Printing, Design and Graphic Communications Blaž Baromić 2017
Mikota, Miroslav
Zagreb: Hrvatsko društvo grafičara
1848-6193
Podaci o skupu
21. Međunarodna konferencija tiskarstva, dizajna i grafičkih komunikacija Blaž Baromić
predavanje
13.09.2017-16.09.2017
Senj, Hrvatska