Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Stavovi studenata o osobinama kreativnih i samoaktualiziranih sveučilišnih profesora (CROSBI ID 662335)

Neobjavljeno sudjelovanje sa skupa | neobjavljeni prilog sa skupa | domaća recenzija

Dubovicki, Snježana ; Mlinarević, Vesnica Stavovi studenata o osobinama kreativnih i samoaktualiziranih sveučilišnih profesora // Međunarodni znanstveno-stručni skup Zadar, Hrvatska, 24.05.2018-26.05.2018

Podaci o odgovornosti

Dubovicki, Snježana ; Mlinarević, Vesnica

hrvatski

Stavovi studenata o osobinama kreativnih i samoaktualiziranih sveučilišnih profesora

Vodeći se humanističkim pristupom u nastavi u radu se naglašava važnost poticanja samoaktualizacije i kreativnosti u sveučilišnome kontekstu. Pored ugodne klime i demokratskoga stila vođenja, neizostavno je bilo istražiti stavove studenata o osobinama kreativnih, a potom i samoaktualiziranih sveučilišnih profesora. U radu je korišteno longitudinalno istraživanje u kojemu se ista skupina ispitanika (N=57) pratila kroz vremensko razdoblje od 2012. do 2017. godine (studenti na prvoj i na petoj godini studija). Istraživanje je provedeno sa studentima, budućim učiteljima razredne nastave na Fakultetu za odgojne i obrazovne znanosti u Osijeku. U radu je korištena kombinacija kvalitativne i kvantitativne metodologije uz pomoć koje su dobiveni podatci o najznačajnijim osobinama kreativnih i samoaktualiziranih sveučilišnih profesora. Sudionici istraživanja su navodili osobine sveučilišnih profesora koje oni smatraju kreativnima i samoaktualiziranima. Analizirajući studentske stavove, uočena su velika preklapanja kod osobina kreativnih i osobina samoaktualiziranih sveučilišnih profesora. Iz navedenoga možemo zaključiti da su najčešće kreativni sveučilišni profesori ujedno i samoaktualizirani.

kreativnost, samoaktualizacija, humanistički pristup, sveučilišna nastava, sveučilišni profesori

nije evidentirano

engleski

Students' attitudes on characteristics of creative and self-actualized university professors

nije evidentirano

creativity, self-actualization, humanistic approach, university teaching, university professors

nije evidentirano

Podaci o prilogu

nije evidentirano

nije evidentirano

978-953-331-196-8

Podaci o skupu

Međunarodni znanstveno-stručni skup

predavanje

24.05.2018-26.05.2018

Zadar, Hrvatska

Povezanost rada

Obrazovne znanosti, Pedagogija, Psihologija