Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 940145

Stavovi studenata o osobinama kreativnih i samoaktualiziranih sveučilišnih profesora


Dubovicki, Snježana; Mlinarević, Vesnica
Stavovi studenata o osobinama kreativnih i samoaktualiziranih sveučilišnih profesora // XXI. Dani psihologije u Zadru
Zadar, Republika Hrvatska, 2018. (predavanje, domaća recenzija, neobjavljeni rad, ostalo)


Naslov
Stavovi studenata o osobinama kreativnih i samoaktualiziranih sveučilišnih profesora
(Students' attitudes on characteristics of creative and self-actualized university professors)

Autori
Dubovicki, Snježana ; Mlinarević, Vesnica

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, ostalo

Skup
XXI. Dani psihologije u Zadru

Mjesto i datum
Zadar, Republika Hrvatska, 24-26.5.2018

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
Kreativnost, samoaktualizacija, humanistički pristup, sveučilišna nastava, sveučilišni profesori
(Creativity, self-actualization, humanistic approach, university teaching, university professors)

Sažetak
Vodeći se humanističkim pristupom u nastavi u radu se naglašava važnost poticanja samoaktualizacije i kreativnosti u sveučilišnome kontekstu. Pored ugodne klime i demokratskoga stila vođenja, neizostavno je bilo istražiti stavove studenata o osobinama kreativnih, a potom i samoaktualiziranih sveučilišnih profesora. U radu je korišteno longitudinalno istraživanje u kojemu se ista skupina ispitanika (N=57) pratila kroz vremensko razdoblje od 2012. do 2017. godine (studenti na prvoj i na petoj godini studija). Istraživanje je provedeno sa studentima, budućim učiteljima razredne nastave na Fakultetu za odgojne i obrazovne znanosti u Osijeku. U radu je korištena kombinacija kvalitativne i kvantitativne metodologije uz pomoć koje su dobiveni podatci o najznačajnijim osobinama kreativnih i samoaktualiziranih sveučilišnih profesora. Sudionici istraživanja su navodili osobine sveučilišnih profesora koje oni smatraju kreativnima i samoaktualiziranima. Analizirajući studentske stavove, uočena su velika preklapanja kod osobina kreativnih i osobina samoaktualiziranih sveučilišnih profesora. Iz navedenoga možemo zaključiti da su najčešće kreativni sveučilišni profesori ujedno i samoaktualizirani.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Psihologija, Pedagogija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)



POVEZANOST RADA


Ustanove
Fakultet za odgojne i obrazovane znanosti, Osijek