Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Partnerstvo i povjerenje trgovaca i proizvođača ključ je uspjeha CM-a (CROSBI ID 251559)

Prilog u časopisu | stručni rad

Petljak, Kristina ; Štivičić, Krešimir Partnerstvo i povjerenje trgovaca i proizvođača ključ je uspjeha CM-a // Progressive magazin, 16 (2018), 179; 44-50

Podaci o odgovornosti

Petljak, Kristina ; Štivičić, Krešimir

hrvatski

Partnerstvo i povjerenje trgovaca i proizvođača ključ je uspjeha CM-a

Category management (CM) je zajednički proces trgovca i proizvođača na upravljanju kategorijama kao posebnim strateškim poslovnim jedinicama, poboljšanju vlastitih poslovnih rezultata kroz fokus na kontinuirano povećanje vrijednosti za kupce/potrošače. Teško je zamisliti proces ili metodologiju koja je imala ovako izniman utjecaj na maloprodaju i FMCG industriju u zadnjih 30 godina kao što je category management. Ovaj model, kada se primjenjuje, donosi jasne koristi svim stranama koje su uključene u proces maloprodaje, a to su kupci, proizvođači i trgovci. Za kupce se cijeli marketing miks evaluira temeljeno na razumijevanju njihovih potreba i prilagođava kako bi se obogatilo iskustvo kupnje i time pružila veća vrijednost i zadovoljstvo kupcima. Trgovci imaju priliku kroz ovakav model suradnje unaprijediti imidž svojih prodavaonica, povećati lojalnost postojećih kupaca, privući nove kupce i, naravno poboljšati svoje financijske rezultate dok proizvođači imaju priliku unaprijediti odnos sa trgovcima, stvoriti poveznicu između istraživanja i razvoja, marketinga i maloprodaje, a također i integrirati svoja znanja o kupcima u ovaj proces. Istraživanje o Izazovima i prilikama Category Managementa u Republici Hrvatskoj provedeno je s ciljem analize i razumijevanja trenutne tržišne situacije vezano za provođenje CM procesa u Republici Hrvatskoj, kao i poticanja daljnje rasprave i pozitivnih pomaka u odnosima, odnosno suradnji između trgovca i proizvođača u CM projektima. Svrha provedenog istraživanja bila je dobiti jasan uvid gdje se danas nalazi tržište u Hrvatskoj kada se govori o category managementu, na kojoj razini i kako se najčešće provode projekti te koji su učestali izazovi koji se vežu uz category management i njegovu primjenu, kao i prilike za poboljšanje odnosa u CM-u.

upravljanje kategorijama proizvoda ; proizvođači ; trgovci ; Republika Hrvatska

nije evidentirano

engleski

Partnership and trust between retailers and manufacturers is the key to Category Management success

nije evidentirano

category management ; manufacturers ; retailers ; Republic of Croatia

nije evidentirano

Podaci o izdanju

16 (179)

2018.

44-50

objavljeno

1331-7865

Povezanost rada

Ekonomija