Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Stopljenice u medijskome i reklamnome diskursu suvremenoga hrvatskog jezika (CROSBI ID 251504)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Štebih Golub, Barbara Stopljenice u medijskome i reklamnome diskursu suvremenoga hrvatskog jezika // Poznanskie studia Slawistyczne, 13 (2017), 196-208

Podaci o odgovornosti

Štebih Golub, Barbara

hrvatski

Stopljenice u medijskome i reklamnome diskursu suvremenoga hrvatskog jezika

The paper deals with blends – compound words which are formed by blending of form and meaning of two (or more) words – in contemporary Croatian language. Due to their structural peculiarity and expressiveness, they have been very frequent in Croatian language of commercials and media during the last decade or so. On the basis of corpus collected from Croatian commercials, electronic publications and news portals from 2009 to 2016, the paper analyses the structure of blends, their meanings and their place in the lexical system of Croatian language.

hrvatski jezik, stopljenice, reklame, mediji

nije evidentirano

engleski

Blends in Contemporary Croatian Language

nije evidentirano

blends ; language of commercials ; language of the media ; structures ; meanings ; occasionalisms

nije evidentirano

Podaci o izdanju

13

2017.

196-208

objavljeno

2084-3011

2450-2731

Povezanost rada

nije evidentirano