Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 939594

Stopljenice u medijskome i reklamnome diskursu suvremenoga hrvatskog jezika


Štebih Golub, Barbara
Stopljenice u medijskome i reklamnome diskursu suvremenoga hrvatskog jezika // Poznańskie Studia Slawistyczne, 13 (2017), 196-208 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 939594 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Stopljenice u medijskome i reklamnome diskursu suvremenoga hrvatskog jezika
(Blends in Contemporary Croatian Language)

Autori
Štebih Golub, Barbara

Izvornik
Poznańskie Studia Slawistyczne (2084-3011) 13 (2017); 196-208

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
hrvatski jezik, stopljenice, reklame, mediji
(blends ; language of commercials ; language of the media ; structures ; meanings ; occasionalisms)

Sažetak
The paper deals with blends – compound words which are formed by blending of form and meaning of two (or more) words – in contemporary Croatian language. Due to their structural peculiarity and expressiveness, they have been very frequent in Croatian language of commercials and media during the last decade or so. On the basis of corpus collected from Croatian commercials, electronic publications and news portals from 2009 to 2016, the paper analyses the structure of blends, their meanings and their place in the lexical system of Croatian language.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Institut za hrvatski jezik i jezikoslovlje, Zagreb

Profili:

Avatar Url Barbara Štebih Golub (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Štebih Golub, Barbara
Stopljenice u medijskome i reklamnome diskursu suvremenoga hrvatskog jezika // Poznańskie Studia Slawistyczne, 13 (2017), 196-208 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
Štebih Golub, B. (2017) Stopljenice u medijskome i reklamnome diskursu suvremenoga hrvatskog jezika. Poznańskie Studia Slawistyczne, 13, 196-208.
@article{article, author = {\v{S}tebih Golub, B.}, year = {2017}, pages = {196-208}, keywords = {hrvatski jezik, stopljenice, reklame, mediji}, journal = {Pozna\'{n}skie Studia Slawistyczne}, volume = {13}, issn = {2084-3011}, title = {Stopljenice u medijskome i reklamnome diskursu suvremenoga hrvatskog jezika}, keyword = {hrvatski jezik, stopljenice, reklame, mediji} }
@article{article, author = {\v{S}tebih Golub, B.}, year = {2017}, pages = {196-208}, keywords = {blends, language of commercials, language of the media, structures, meanings, occasionalisms}, journal = {Pozna\'{n}skie Studia Slawistyczne}, volume = {13}, issn = {2084-3011}, title = {Blends in Contemporary Croatian Language}, keyword = {blends, language of commercials, language of the media, structures, meanings, occasionalisms} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font