Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Arhivska pedagogija kao poticaj zajedničkog rada arhiva i škola (CROSBI ID 251452)

Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni)

Hofgräff, Darija Arhivska pedagogija kao poticaj zajedničkog rada arhiva i škola // Život i škola = Life and school, 62 (2016), 02; 281-288

Podaci o odgovornosti

Hofgräff, Darija

hrvatski

Arhivska pedagogija kao poticaj zajedničkog rada arhiva i škola

Arhivi kao javne, baštinske, kulturne i informacijske institucije imaju značajan, ali još uvijek nedovoljno prepoznat i iskorišten, obrazovni potencijal. Zbog toga je potrebno kontinuirano informirati sve sudionike u odgojno-obrazovnom procesu o važnosti arhiva i arhivskog gradiva, koje može doprinijeti učiteljima u pripremi kvalitetne nastave te pomoći učenicima da kroz vizualno praćenje nastavnih sadržaja razviju vještinu povijesnog razmišljanja što je sigurno puno zanimljivije i kreativnije od samog učenja iz knjiga. Uspostavljanjem i održavanjem suradnje s odgojno-obrazovnim institucijama doprinijelo bi se pripremi materijala za radionice, zatim digitalizaciji i prilagodbi arhivskog gradiva potrebama nastave te poduprlo njihovo objavljivanje na mrežnim stranicama arhiva. Osim toga, izradom elektroničkih materijala na temelju arhivskog gradiva te uputa na koji način proučavati i interpretirati arhivsko gradivo, dodatno bi se unaprijedila informacijska pismenost kod učenika. Ujedno bi to bio vrijedan poticaj arhivskoj struci da sustavno pristupiti razvoju pedagoškog segmenta arhivske djelatnosti.

obrazovni potencijal arhiva, arhivska pedagogija, kurikulum nastave povijesti, izvanučionička nastva, interdisciplinarana suradnja, informacijska pismenost, digitalizacija gradiva.

nije evidentirano

engleski

Archives pedagogy as encouragement for cooperation between archives and schools

nije evidentirano

archives education potential, archives pedagogy, history curriculum, out of classroom learning, interdisciplinary cooperation, information literacy, digitalization

nije evidentirano

Podaci o izdanju

62 (02)

2016.

281-288

objavljeno

0044-4855

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti, Pedagogija, Povijest

Poveznice