Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 93912

Usporedba suvremene metode reklamiranja putem interneta s klasičnim metodama reklamiranja


Halonja, Antun; Kovačević, Barbara
Usporedba suvremene metode reklamiranja putem interneta s klasičnim metodama reklamiranja // Teorija i mogućnosti primjene pragmalingvistike: zbornik / Badurina, Lada ; Ivanetić, Nada ; Prichard, Boris ; Stolac, Diana (ur.).
Zagreb-Rijeka: HDPL, 1999. str. 285-292 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), pregledni)


Naslov
Usporedba suvremene metode reklamiranja putem interneta s klasičnim metodama reklamiranja
(The Comparison of the modern method of advertising on Internet with the classical methods of advertising)

Autori
Halonja, Antun ; Kovačević, Barbara

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, cjeloviti rad (in extenso), pregledni

Izvornik
Teorija i mogućnosti primjene pragmalingvistike: zbornik / Badurina, Lada ; Ivanetić, Nada ; Prichard, Boris ; Stolac, Diana - Zagreb-Rijeka : HDPL, 1999, 285-292

Skup
Teorija i mogućnosti primjene pragmalingvistike

Mjesto i datum
Opatija, 7-8.05.1999

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
Reklama; internet; pragmalingvistika
(Advertising; Internet; pragmalinguistics)

Sažetak
Autori donose tumačenje reklame u okviru novih medijskih kretanja. Stoga povlače paralele između oblika i sadržaja u klasičnim medijima reklamiranja (radio, televizija, novine, plakati) i suvremenih (internet, teletext, jumbo-plakati). Posebno se osvrću na reklame s Interneta, definiraju njihovu poruku i svrhu, određuju ograničenu populaciju korisnika koja takvu reklamu prihvaća. Auditivno i vizualno jedinstvo reklame promatra se u okviru lingvističkih disciplina semiologije i pragmalingvistike

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
0212001

Ustanove
Institut za hrvatski jezik i jezikoslovlje, Zagreb