Usporedba suvremene metode reklamiranja putem interneta s klasičnim metodama reklamiranja (CROSBI ID 485850)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Halonja, Antun ; Kovačević, Barbara
hrvatski
Usporedba suvremene metode reklamiranja putem interneta s klasičnim metodama reklamiranja
Autori donose tumačenje reklame u okviru novih medijskih kretanja. Stoga povlače paralele između oblika i sadržaja u klasičnim medijima reklamiranja (radio, televizija, novine, plakati) i suvremenih (internet, teletext, jumbo-plakati). Posebno se osvrću na reklame s Interneta, definiraju njihovu poruku i svrhu, određuju ograničenu populaciju korisnika koja takvu reklamu prihvaća. Auditivno i vizualno jedinstvo reklame promatra se u okviru lingvističkih disciplina semiologije i pragmalingvistike
reklama; internet; pragmalingvistika
nije evidentirano
engleski
The Comparison of the modern method of advertising on Internet with the classical methods of advertising
nije evidentirano
advertising; Internet; pragmalinguistics
nije evidentirano
Podaci o prilogu
285-292-x.
1999.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Teorija i mogućnosti primjene pragmalingvistike: zbornik
Badurina, Lada ; Ivanetić, Nada ; Prichard, Boris ; Stolac, Diana
Zagreb : RIjeka: Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL)
Podaci o skupu
Teorija i mogućnosti primjene pragmalingvistike
predavanje
07.05.1999-08.05.1999
Opatija, Hrvatska