Partnerstvo obitelji i škole: kako ostvariti suradnju roditelja i nastavnika? (CROSBI ID 661930)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Brajša-Žganec, Andreja
hrvatski
Partnerstvo obitelji i škole: kako ostvariti suradnju roditelja i nastavnika?
Neki od razloga potencijalnih problema u suradnji roditelja i nastavnika u cilju pozitivnih ishoda kod djece različiti su te povezani sa društvenom stvarnosti, sustavom vrijednosti, pitanjima povjerenja, promjenama u postupanju i odnosima prema djeci od strane roditelja pa onda i nastavnika. U izlaganju će se govoriti o modelima suradnje obitelji i škole te istraživanjima koja ih potvrđuju. Različiti modeli dosada pokušali su na općoj ili specifičnoj razini pojasniti partnerstvo obitelji i škole kao i funkcioniranje različitih sustava u procesu razvoja djeteta. Govorit će se o privrženosti roditeljima i odnosu nastavnik učenik, te privrženosti koju učenici razvijaju sa svojim nastavnicima te čimbenicima o kojima ovisi ta privrženost. Odnos nastavnika i učenika rezultat je individualnih karakteristika učenika i nastavnika sa recipročnim utjecajem. Istaknut će se važnost preventivnih programa u školskom okruženju, programa roditeljske kompetentnosti, potrebe za stalnom evaluacijom i samoevaluacijom u školskom okruženju, kontinuiranom radu s nastavnicima, roditeljima i učiteljima, te osposobljavanju nastavnika za kvalitetno partnerstvo sa roditeljima.
obitelj, škola, partnerstvo, učenici
nije evidentirano
engleski
Partnership between family and school: how to realize the cooperation of parents and teachers?
nije evidentirano
family, school, partnership, pupils
nije evidentirano
Podaci o prilogu
21-21.
2018.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Psihošpancir, tjedan psihologije
Bogdan, Andreja ; Mrla, Josipa
Čakovec: Društvo psihologa Varaždin
Podaci o skupu
Psihošpancir 2018
predavanje
16.02.2018-19.02.2018
Varaždin, Hrvatska; Čakovec, Hrvatska