Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Partnerstvo obitelji i škole: kako ostvariti suradnju roditelja i nastavnika? (CROSBI ID 661930)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | domaća recenzija

Brajša-Žganec, Andreja Partnerstvo obitelji i škole: kako ostvariti suradnju roditelja i nastavnika? // Psihošpancir, tjedan psihologije / Bogdan, Andreja ; Mrla, Josipa (ur.). Čakovec: Društvo psihologa Varaždin, 2018. str. 21-21

Podaci o odgovornosti

Brajša-Žganec, Andreja

hrvatski

Partnerstvo obitelji i škole: kako ostvariti suradnju roditelja i nastavnika?

Neki od razloga potencijalnih problema u suradnji roditelja i nastavnika u cilju pozitivnih ishoda kod djece različiti su te povezani sa društvenom stvarnosti, sustavom vrijednosti, pitanjima povjerenja, promjenama u postupanju i odnosima prema djeci od strane roditelja pa onda i nastavnika. U izlaganju će se govoriti o modelima suradnje obitelji i škole te istraživanjima koja ih potvrđuju. Različiti modeli dosada pokušali su na općoj ili specifičnoj razini pojasniti partnerstvo obitelji i škole kao i funkcioniranje različitih sustava u procesu razvoja djeteta. Govorit će se o privrženosti roditeljima i odnosu nastavnik učenik, te privrženosti koju učenici razvijaju sa svojim nastavnicima te čimbenicima o kojima ovisi ta privrženost. Odnos nastavnika i učenika rezultat je individualnih karakteristika učenika i nastavnika sa recipročnim utjecajem. Istaknut će se važnost preventivnih programa u školskom okruženju, programa roditeljske kompetentnosti, potrebe za stalnom evaluacijom i samoevaluacijom u školskom okruženju, kontinuiranom radu s nastavnicima, roditeljima i učiteljima, te osposobljavanju nastavnika za kvalitetno partnerstvo sa roditeljima.

obitelj, škola, partnerstvo, učenici

nije evidentirano

engleski

Partnership between family and school: how to realize the cooperation of parents and teachers?

nije evidentirano

family, school, partnership, pupils

nije evidentirano

Podaci o prilogu

21-21.

2018.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Psihošpancir, tjedan psihologije

Bogdan, Andreja ; Mrla, Josipa

Čakovec: Društvo psihologa Varaždin

Podaci o skupu

Psihošpancir 2018

predavanje

16.02.2018-19.02.2018

Varaždin, Hrvatska; Čakovec, Hrvatska

Povezanost rada

nije evidentirano