Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Nastavne metode u edukaciji zdravstvenih djelatnika (CROSBI ID 661906)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | domaća recenzija

Debeljak De Martini, Ana ; Ristić, Renato ; Potočnjak, Jasminka Nastavne metode u edukaciji zdravstvenih djelatnika // OBRAZOVANJE I ISTRAŽIVANJE ZA KVALITETNU ZDRAVSTVENU PRAKSU / Lučanin, Damir ; Pavić, Jadranka ; Bošnir, Jasna et al. (ur.). Zagreb: Zdravstveno veleučilište Zagreb, 2018. str. 54-54

Podaci o odgovornosti

Debeljak De Martini, Ana ; Ristić, Renato ; Potočnjak, Jasminka

hrvatski

Nastavne metode u edukaciji zdravstvenih djelatnika

Edukacija zdravstvenih djelatnika kroz formalnu nastavu često se odvija ex cathedra, gdje predavač prenosi znanje, a učenici/studenti su slušači. Tijekom studija studenti zdravstva moraju ovladati digitalnim vještinama kako bi povećali svoju učinkovitost. Stoga je potrebno da nastavni proces bude moderan i kvalitetan. Cilj istraživanja: Kroz anketiranje ispitati zadovoljstvo metodama poučavanja, poznavanje suvremenih alata u nastavi te stupanj motivacije kod studenata/učenika te zdravstvenih djelatnika sa završenim formalnim školovanjem. Metode: Provedena je anonimna anketa na uzorku od 531 ispitanika. Za potrebe istraživanja konstruiran je strukturirani upitnik koji je izrađen na principu petostupanjske Likertove ljestvice. Anketa se sastoji od sociodemografskih podataka (spol, dob, mjesto školovanja i razina obrazovanja), tvrdnji za procjenu motivacije te tvrdnji za procjenu nastavnih metoda. Kod 23 ispitanika u tijeku je srednjoškolsko obrazovanje (4, 33 %), 179 su završili srednju zdravstvenu školu (33, 71%), 106 su studenti zdravstva (19, 96 %), 170 prvostupnici (32, 02 %), 18 ih je diplomiralo (3, 39 %), a 35 magistriralo (6, 59 %). Rezultati: Istraživanje je pokazalo da su tvrdnje o motivaciji za prisustvovanje predavanju ocjenjene prosječnom ocjenom od 3, 39 (zanimljiva i poticajna predavanja, odlazim jer moram i sl.). Tvrdnje koje se odnose na poznavanje suvremenih nastavnih metoda i njihovu primjenu u nastavi ocjenjene su prosjekom od 1, 49 (Schoology, Kahoot i dr.). Zaključak: Iz provedene ankete može se zaključiti da postoji potreba za modernizacijom i prilagođavanjem predavačkih metoda novim generacijama studenata. Uvođenje suvremenih digitalnih alata u nastavu učinit će je modernijom i kreativnijom, a time povećati i motivaciju za učenje i sudjelovanje u nastavnom procesu.

obrazovanje, predavačke metode, motivacija

nije evidentirano

engleski

Teaching methods in education of health professionals

nije evidentirano

education, lecture methods, motivation

nije evidentirano

Podaci o prilogu

54-54.

2018.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

OBRAZOVANJE I ISTRAŽIVANJE ZA KVALITETNU ZDRAVSTVENU PRAKSU

Lučanin, Damir ; Pavić, Jadranka ; Bošnir, Jasna ; Feher Turković, Lana ; Racz, Aleksandar ; Rađenović, Ozren ; Roić, Goran ; Schuster, Snježana ; Sedić, Biserka

Zagreb: Zdravstveno veleučilište Zagreb

978-953-6239-64-1

Podaci o skupu

17. konferencija medicinskih sestara i tehničara ; 3. konferencija zdravstvenih profesija u medijima

predavanje

22.03.2018-23.03.2018

Opatija, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija, Kognitivna znanost (prirodne, tehničke, biomedicina i zdravstvo, društvene i humanističke znanosti)