Književni tekst kao didaktičko sredstvo u udžbenicima Prisma i Sueña u nastavi španjolskoga kao stranoga jezika (CROSBI ID 251344)
Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni)
Podaci o odgovornosti
Petra Špadić (Vulić)
hrvatski
Književni tekst kao didaktičko sredstvo u udžbenicima Prisma i Sueña u nastavi španjolskoga kao stranoga jezika
U radu se obrađuje književni tekst kao didaktički instrument u dvjema vrlo korištenim kolekcijama udžbenika za učenje španjolskog kao stranog jezika (Prisma i Sueña) ustrojenima prema razinama ZEROJ-a (A1-C1) u ukupno devet udžbenika. Nakon kraćega uvida u položaj i promjene koje je doživio književni tekst u nastavi španjolskog kao stranog jezika tijekom povijesti, osvrnuli smo se na prednosti i nedostatke uporabe tog didaktičkog instrumenta. Analizirana je i zastupljenost književnog teksta i književnih vrsta u odabranim udžbenicima te nastavne aktivnosti koje se uz njih vežu. Na kraju rada daje se kritički osvrt s prijedlozima za nastavnu praksu te bolju iskoristivost tog vrijednog didaktičkog sredstva u nastavi španjolskog kao stranog jezika.
didaktičko sredstvo, književni tekst, komunikacijska kompetencija, nastavni proces, španjolski kao strani jezik
nije evidentirano
engleski
The literary text as a didactic tool in the textbooks Prisma i Sueña in teaching Spanish as a foreign language
nije evidentirano
didactic tool, literary text, communicative competence, educational process, Spanish as a foreign language
nije evidentirano