Sustav Moodle u nastavi hrvatskog jezika (CROSBI ID 251317)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Kokan, Nataša ; Tomić, Jelena ; Grubišić, Ani
hrvatski
Sustav Moodle u nastavi hrvatskog jezika
U radu su prikazani rezultaƟ istraživanja o učinku učenja i poučavanja učenika sedmih razreda osnovne škole pomoću sustava „Moodle“ za područno znanje nastavnog predmeta hrvatski jezik. Istraživanje su provele učiteljice hrvatskoga jezika i studentice druge godine diplomskog studija informatike Prirodoslovno- matemaƟčkog fakulteta Sveučilišta u Splitu iz kolegija „Vrednovanje sustava e-učenja“ u zimskom semestru akademske godine 2011./2012. Obuhvaćen je uzorak od dvaju razrednih odjela (43-oje učenika) sedmih razreda OŠ Lučac u Splitu. Istraživanje je pokazalo da postoji mala veličina učinka, tj. da primjena ovakvog oblika nastave ne pridonosi statistički značajno povećanju učinkovitosti u procesu učenja i poučavanja. Uporaba suvremenih tehnologija u nastavi hrvatskoga jezika u kombinaciji s tradicionalnom nastavom bio bi najbolji izbor jer pomaže učiteljima da lakše organiziraju kvalitetnu nastavu.
e-učenje, sustav za upravljanje učenjem, vrednovanje
nije evidentirano
engleski
Using the Moodle System in Teaching the Croatian Language
nije evidentirano
e-learning ; learning management system ; evaluation
nije evidentirano
Podaci o izdanju
63 (3)
2014.
367-379
objavljeno
0037-654X
1849-532X