Stjecanje metodičke kompetencije studenata Glazbene pedagogije (CROSBI ID 661851)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Šulentić Begić, Jasna ; Begić, Amir
hrvatski
Stjecanje metodičke kompetencije studenata Glazbene pedagogije
Metodika kao grana pedagogije, odnosno disciplina srodna didaktici, fakultetski je nastavni predmet na kojem se budući nastavnici obučavaju kako izvoditi nastavu za svaki školski predmet. Metodike pojedinih predmeta imaju svoje specifičnosti, pa tako i Metodika nastave teorijskih glazbenih predmeta, na kojoj studenti Glazbene pedagogije stječu metodičku kompetenciju za uspješno izvođenje nastave sljedećih teorijskih glazbenih predmeta: Glazbena kultura, Glazbena umjetnost, Solfeggio i Teorija glazbe. Navedeni studenti metodičku kompetenciju stječu i na kolegiju Pedagoška praksa, tj. na tom se kolegiju izravno uključuju u nastavu, samostalno je osmišljavaju, organiziraju i izvode. U okviru ovoga rada analizirani su programi studija Glazbene pedagogije u Republici Hrvatskoj kako bi se uvidjela zastupljenost kolegija na kojima studenti stječu metodičku kompetenciju. Pri analizi dobivenih podataka služili smo se kvalitativnom i kvantitativnom analizom. Na osnovu dobivenih rezultata smatramo da je metodičkom obrazovanju i praktičnom osposobljavanju studenata Glazbene pedagogije posvećeno nedovoljno pažnje. Stoga je potrebno povećanje satnice kolegija na kojima studenti usvajaju i primjenjuju stečena metodička znanja i vještine kako bi bili uspješni nastavnici Glazbene kulture, Glazbene umjetnosti, Solfeggia i Teorije glazbe.
metodika, metodička kompetencija, teorijski glazbeni predmeti, studenti Glazbene pedagogije
Znanstveni rad objavljen u zborniku radova sa skupova prve skupine (a1) razvrstan u četvrti kvartil kojem je organizator ili suorganizator Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti.
engleski
Acquiring methodological competencies of students of Music pedagogy
Methodology as a branch of pedagogy or a discipline related to didactics is a faculty subject where future teachers are trained how to conduct teaching for each subject. The methods of individual subjects have their own specifics, including the method of teaching theoretical musical subjects, where students of Music Pedagogy acquire methodical competence for successful teaching of following theoretical musical subjects: Music Culture, Musical Arts, Solfeggio and Theory of Music. The aforementioned students also gain methodological competence of the Pedagogical Practice course. They are involved directly into the course, independently designing, organizing and performing. Within this paper, the study programs of Music Pedagogy in the Republic of Croatia have been analyzed in order to see the representation of the courses in which the students acquire the methodical competence. When analyzing the data obtained, we used qualitative and quantitative analysis. Based on the obtained results, we believe that the methodological education and practical training of students of Music Pedagogy are devoted insufficient attention. Therefore, it is necessary to increase the number of courses in which students adopt and apply acquired methodical knowledge and skills to be successful teachers of Music Culture, Musical Arts, Solfeggio and Theories of Music.
methodology, methodical competence, theoretical musical subjects, students of Music Pedagogy
nije evidentirano
Podaci o prilogu
483-502.
2018.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
2. međunarodni znanstveni i umjetnički simpozij o pedagogiji u umjetnosti - Komunikacija i interakcija umjetnosti i pedagogije
Radočaj-Jerković, Antoaneta
Osijek: Sveučilište J. J. Strossmayera u Osijeku, Umjetnička akademija u Osijeku
978-953-8181-02-0
Podaci o skupu
Nepoznat skup
predavanje
29.02.1904-29.02.2096