Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Funkcionalnost programa lojalnosti kupaca u maloprodaji (CROSBI ID 251291)

Prilog u časopisu | stručni rad

Plazibat, Ivana ; Šušak, Toni ; Šarić, Tadija Funkcionalnost programa lojalnosti kupaca u maloprodaji // Ekonomska misao i praksa : časopis Sveučilista u Dubrovniku, 2016 (2016), 1; 303-317

Podaci o odgovornosti

Plazibat, Ivana ; Šušak, Toni ; Šarić, Tadija

hrvatski

Funkcionalnost programa lojalnosti kupaca u maloprodaji

Lojalnost kupaca je koncept koji privlači sve više pažnje u današnjem poslovnom svijetu. Odani kupci kupuju češće, troše više i najčešće postaju glasnogovornicima tvrtke marketingom „od usta do usta“. Stoga maloprodajai danas teži pronalaženju što učinkovitijeg načina poboljšanja lojalnosti kupaca. Osnovno pitanje postaje „što možemo učiniti da pridobijemo nove i zadržimo stare kupce?“. Odnos maloprodavač- kupac je ključ uspjeha, a jedan od načina da se on razvije su programi lojalnosti kupaca. Ovaj rad analizira uspijevaju li programi lojalnosti stvoriti i izgraditi odanost kupaca te jesu li odani kupci dovoljno vrijedni za ulaganje resursa u programe lojalnosti. Također će se obratiti pozornost na to kako ti programi utječu na druge aspekte poslovanja poduzeća kroz prikupljanje važnih informacija o željama i navikama kupaca. Pokušat će se odgovoriti na pitanje mogu li programi lojalnosti pomoći maloprodavačima pri stvaranju novih kupaca, novih prodajnih koncepata ili novog pristupa odnosu s kupcima.

programi lojalnosti ; lojalnost kupaca ; učinak programa lojalnosti

nije evidentirano

engleski

Functionality of customer loyalty programmes in retail

nije evidentirano

programi lojalnosti ; lojalnost kupaca ; učinak programa lojalnosti

nije evidentirano

Podaci o izdanju

2016 (1)

2016.

303-317

objavljeno

1330-1039

Povezanost rada

Ekonomija

Poveznice
Indeksiranost