Funkcionalnost programa lojalnosti kupaca u maloprodaji (CROSBI ID 251291)
Prilog u časopisu | stručni rad
Podaci o odgovornosti
Plazibat, Ivana ; Šušak, Toni ; Šarić, Tadija
hrvatski
Funkcionalnost programa lojalnosti kupaca u maloprodaji
Lojalnost kupaca je koncept koji privlači sve više pažnje u današnjem poslovnom svijetu. Odani kupci kupuju češće, troše više i najčešće postaju glasnogovornicima tvrtke marketingom „od usta do usta“. Stoga maloprodajai danas teži pronalaženju što učinkovitijeg načina poboljšanja lojalnosti kupaca. Osnovno pitanje postaje „što možemo učiniti da pridobijemo nove i zadržimo stare kupce?“. Odnos maloprodavač- kupac je ključ uspjeha, a jedan od načina da se on razvije su programi lojalnosti kupaca. Ovaj rad analizira uspijevaju li programi lojalnosti stvoriti i izgraditi odanost kupaca te jesu li odani kupci dovoljno vrijedni za ulaganje resursa u programe lojalnosti. Također će se obratiti pozornost na to kako ti programi utječu na druge aspekte poslovanja poduzeća kroz prikupljanje važnih informacija o željama i navikama kupaca. Pokušat će se odgovoriti na pitanje mogu li programi lojalnosti pomoći maloprodavačima pri stvaranju novih kupaca, novih prodajnih koncepata ili novog pristupa odnosu s kupcima.
programi lojalnosti ; lojalnost kupaca ; učinak programa lojalnosti
nije evidentirano
engleski
Functionality of customer loyalty programmes in retail
nije evidentirano
programi lojalnosti ; lojalnost kupaca ; učinak programa lojalnosti
nije evidentirano
Podaci o izdanju
2016 (1)
2016.
303-317
objavljeno
1330-1039
Povezanost rada
Ekonomija