Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 938266

Disleksija i disgrafija: određenja, pristupi i smjernice


Berbić Kolar, Emina; Gligorić, Igor Marko; Zečević, Marta
Disleksija i disgrafija: određenja, pristupi i smjernice, Osijek: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, 2018 (monografija)


Naslov
Disleksija i disgrafija: određenja, pristupi i smjernice
(Dyslexia and Dysgraphia: Definitions, Approaches and Guidelines)

Autori
Berbić Kolar, Emina ; Gligorić, Igor Marko ; Zečević, Marta

Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, monografija, znanstvena

Izdavač
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti

Grad
Osijek

Godina
2018

Stranica
121

ISBN
978-953-6965-63-2

Ključne riječi
Disleksija, disgrafija, mlađa školska dob
(Dyslexia, dysgraphia, younger school age)

Sažetak
U knjizi se polazi od teorijskih određenja disleksije i disgrafije te se raščlanjuju njihova obilježja i oblici. Nastoji se dvije tradicionalno mišljene jezične teškoće (dva jezična poremećaja) promatrati, naglašavajući potencijalnu darovitost osoba s disleksijom i disgrafijom, samo kao drukčiji način funkcioniranja mozga. Osim toga, u knjizi se analiziraju obrazovni dokumenti koji pozicioniraju osobe s disleksijom i disgrafijom u obrazovnome sustavu. Usto se donose rezultati istraživanja o educiranosti učitelja i nastavnika za susret s disleksijom i disgrafijom u razredu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Ustanove
Fakultet za odgojne i obrazovane znanosti, Osijek