Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 937965

Strategije popučavanja vokabulara za razumijevanje teksta


Peti-Stantić, Anita
Strategije popučavanja vokabulara za razumijevanje teksta, 2018. (pozvano izlaganje).


Naslov
Strategije popučavanja vokabulara za razumijevanje teksta
(Strategies of teaching vocabulary for reading comprehension)

Autori
Peti-Stantić, Anita

Izvornik
Http://megahr.ffzg.unizg.hr/?page_id=173

Vrsta, podvrsta
Ostale vrste radova, pozvano izlaganje

Godina
2018

Ključne riječi
Strategije poučavanja, vokabular, razumijevanje teksta
(Teaching strategies, vocabulary, reading comprehension)

Sažetak
U izlaganju je savjetnicima za hrvatski jezik, matematiku, prirodu/biologiju, povijest i geografiju u Agenciji za odgoj i obrazovanje Republike Hrvatske izložen plan suradnje, istraživanja i pilot-intervencije s učiteljima u osnovnim školama, a u okviru projekata HRZZ Modeliranje mentalne gramatike hrvatskoga: ograničenja informacijske strukture i COST Action IS1401 European Literacy Network.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Psihologija, Filologija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
HRZZ-IP-2016-06-1210 - Modeliranje mentalne gramatike hrvatskoga: ograničenja informacijske strukture (Anita Peti-Stantić, )

Ustanove
Filozofski fakultet, Zagreb

Autor s matičnim brojem:
Anita Peti-Stantić, (171263)