Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 937648

Marketing vina u teoriji i primjeni


Meler, Marcel; Horvat, Đuro
Marketing vina u teoriji i primjeni, Zagreb: Edukator d.o.o., 2018 (monografija)


Naslov
Marketing vina u teoriji i primjeni
(Wine marketing in theory and application)

Autori
Meler, Marcel ; Horvat, Đuro

Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, monografija, znanstvena

Izdavač
Edukator d.o.o.

Grad
Zagreb

Godina
2018

Stranica
472

ISBN
978-953-99576-5-8

Ključne riječi
tržište vina, marketing vina, vino,
(wine market, wine marketing, wine)

Sažetak
Knjiga ima namjeru spojiti teoriju i marketinšku praksu jednoga, od čovjeku odavno najpoznatijega proizvoda, vina. Međutim, u ovoj se knjizi ne govori kako se proizvodi vino, kako se upravlja vinogradima i slično jer se to može pronaći u drugoj pristupačnoj relevantnoj literaturi. Žarište ove knjige, isključivo je na marketingu vina i svim aktivnostima koje su u njega uključene. Zato je ova knjiga ponajprije namijenjena svima koji su na bilo koji način uključeni u zbivanja na tržištu vina ; bilo kao proizvođači, veliki ili pak mali, bilo kao posrednici, odnosno sudionici u dobavljačkome lancu vina, ali jednako tako i kao potrošači vina, osobito oni koje zovemo vinoljupcima. Svi oni trebaju ovladati marketinškim znanjima i zato je marketinška edukacija svih potencijalnih sudionika u provedbi marketinga vina nešto što se javlja kao imperativ.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove
EFFECTUS studij financije i pravo - visoko učilište, Zagreb

Profili:

Avatar Url Đuro Horvat (autor)

Avatar Url Marcel Meler (autor)

Citiraj ovu publikaciju

Meler, Marcel; Horvat, Đuro
Marketing vina u teoriji i primjeni, Zagreb: Edukator d.o.o., 2018 (monografija)
Meler, M. & Horvat, Đ. (2018) Marketing vina u teoriji i primjeni. Zagreb, Edukator d.o.o..
@book{book, year = {2018}, pages = {472}, keywords = {wine market, wine marketing, wine}, isbn = {978-953-99576-5-8}, title = {Wine marketing in theory and application}, keyword = {wine market, wine marketing, wine}, publisher = {Edukator d.o.o.}, publisherplace = {Zagreb} }