Marketing vina u teoriji i primjeni (CROSBI ID 16397)
Autorska knjiga | monografija (znanstvena) | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Meler, Marcel ; Horvat, Đuro
hrvatski
Marketing vina u teoriji i primjeni
Knjiga ima namjeru spojiti teoriju i marketinšku praksu jednoga, od čovjeku odavno najpoznatijega proizvoda, vina. Međutim, u ovoj se knjizi ne govori kako se proizvodi vino, kako se upravlja vinogradima i slično jer se to može pronaći u drugoj pristupačnoj relevantnoj literaturi. Žarište ove knjige, isključivo je na marketingu vina i svim aktivnostima koje su u njega uključene. Zato je ova knjiga ponajprije namijenjena svima koji su na bilo koji način uključeni u zbivanja na tržištu vina ; bilo kao proizvođači, veliki ili pak mali, bilo kao posrednici, odnosno sudionici u dobavljačkome lancu vina, ali jednako tako i kao potrošači vina, osobito oni koje zovemo vinoljupcima. Svi oni trebaju ovladati marketinškim znanjima i zato je marketinška edukacija svih potencijalnih sudionika u provedbi marketinga vina nešto što se javlja kao imperativ.
tržište vina, marketing vina, vino,
nije evidentirano
engleski
Wine marketing in theory and application
nije evidentirano
wine market, wine marketing, wine
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Zagreb: Edukator
2018.
978-953-99576-5-8
472
objavljeno