Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Marketing vina u teoriji i primjeni (CROSBI ID 16397)

Autorska knjiga | monografija (znanstvena) | međunarodna recenzija

Meler, Marcel ; Horvat, Đuro Marketing vina u teoriji i primjeni. Zagreb: Edukator, 2018

Podaci o odgovornosti

Meler, Marcel ; Horvat, Đuro

hrvatski

Marketing vina u teoriji i primjeni

Knjiga ima namjeru spojiti teoriju i marketinšku praksu jednoga, od čovjeku odavno najpoznatijega proizvoda, vina. Međutim, u ovoj se knjizi ne govori kako se proizvodi vino, kako se upravlja vinogradima i slično jer se to može pronaći u drugoj pristupačnoj relevantnoj literaturi. Žarište ove knjige, isključivo je na marketingu vina i svim aktivnostima koje su u njega uključene. Zato je ova knjiga ponajprije namijenjena svima koji su na bilo koji način uključeni u zbivanja na tržištu vina ; bilo kao proizvođači, veliki ili pak mali, bilo kao posrednici, odnosno sudionici u dobavljačkome lancu vina, ali jednako tako i kao potrošači vina, osobito oni koje zovemo vinoljupcima. Svi oni trebaju ovladati marketinškim znanjima i zato je marketinška edukacija svih potencijalnih sudionika u provedbi marketinga vina nešto što se javlja kao imperativ.

tržište vina, marketing vina, vino,

nije evidentirano

engleski

Wine marketing in theory and application

nije evidentirano

wine market, wine marketing, wine

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Zagreb: Edukator

2018.

978-953-99576-5-8

472

objavljeno

Povezanost rada

Ekonomija