Priručnik za unapređivanje nastave Matematike s primjerima zadataka iz međunarodnoga istraživanja TIMSS 2015. (CROSBI ID 16392)
Autorska knjiga | priručnik | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Adamović, Goranka ; Buljan Culej, Jasminka ; Gugić, Ivana ; Kani, Vanja ; Martinec, Zvjezdana ; Pavlić, Josipa ; Viher, Jasminka
hrvatski
Priručnik za unapređivanje nastave Matematike s primjerima zadataka iz međunarodnoga istraživanja TIMSS 2015.
U priručniku su prikazani rezultati kvalitativne analize odgovora učenika četvrtih razreda u Republici Hrvatskoj koji su sudjelovali u međunarodnome istraživanju TIMSS 2015. Nacionalni rezultati uspoređivani su s međunarodnim prosječnim rezultatima. Kvalitativnom analizom odgovora učenika uspoređivani su poučavani nastavni sadržaji definirani u Nastavnome planu i programu za osnovnu školu s postignutim rezultatima u kontekstu osnovnoškolskoga odgoja i obrazovanja. Svrha je priručnika poticati promjene u nastavi Matematike koje se temelje na objektivnim podatcima, čime će se osigurati veća uspješnost učenika i bolja primjena usvojenoga znanja u svakodnevnome životu. Ovaj priručnik sadržava zadatke koji će učenike pripremiti za daljnje uspješno obrazovanje.
TIMSS, kvalitativna analiza, unapređenje nastave, matematika, priručnik
nije evidentirano
engleski
Manual for improving math teaching with examples of tasks from the international research TIMSS 2015.
nije evidentirano
TIMSS, qualitative analysis, teaching improvement, Mathematics, manual
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Zagreb: Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje obrazovanja
2017.
978-953-7556-61-7
185
objavljeno