Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 937542

Priručnik za unapređivanje nastave Prirode i društva, Prirode, Biologije, Geografije, Fizike i Kemije s primjerima zadataka iz međunarodnoga istraživanja TIMSS 2015.


Buljan Culej, Jasminka; Halusek, Vlado; Končić, Anamarija; Prusec Kovačić, Snježana; Rafaj-Kostelić, Anita; Sambolek, Melita; Siluković, Dragan
Priručnik za unapređivanje nastave Prirode i društva, Prirode, Biologije, Geografije, Fizike i Kemije s primjerima zadataka iz međunarodnoga istraživanja TIMSS 2015., Zagreb: Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje obrazovanja, 2017 (prirucnik)


Naslov
Priručnik za unapređivanje nastave Prirode i društva, Prirode, Biologije, Geografije, Fizike i Kemije s primjerima zadataka iz međunarodnoga istraživanja TIMSS 2015.
(Manual for improving STEM teaching with examples of tasks from the international research TIMSS 2015.)

Autori
Buljan Culej, Jasminka ; Halusek, Vlado ; Končić, Anamarija ; Prusec Kovačić, Snježana ; Rafaj-Kostelić, Anita ; Sambolek, Melita ; Siluković, Dragan

Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, prirucnik, strucna

Izdavač
Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje obrazovanja

Grad
Zagreb

Godina
2017

Stranica
191

ISBN
978-953-7556-61-7

Ključne riječi
TIMSS, kvalitativna analiza, unapređenje nastave, prirodoslovlje, priručnik
(TIMSS, qualitative analysis, teaching improvement, natural science, manual)

Sažetak
U priručniku su prikazani rezultati kvalitativne analize odgovora učenika četvrtih razreda u Republici Hrvatskoj koji su sudjelovali u međunarodnome istraživanju TIMSS 2015. Nacionalni rezultati učenika postignutih u prirodoslovnom području uspoređivani su s međunarodnim prosječnim rezultatima. Kvalitativnom analizom odgovora učenika uspoređivani su poučavani nastavni sadržaji definirani u Nastavnome planu i programu za osnovnu školu s postignutim rezultatima u kontekstu osnovnoškolskoga odgoja i obrazovanja. Svrha je priručnika poticati promjene u nastavi prirodoslovlja koje se temelje na objektivnim podatcima, čime će se osigurati veća uspješnost učenika i bolja primjena usvojenoga znanja u svakodnevnome životu. Ovaj priručnik sadržava zadatke koji će učenike pripremiti za daljnje uspješno obrazovanje.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Fizika, Biologija, Geografija



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Jasminka Buljan Culej (autor)

Avatar Url Vlado Halusek (autor)

Citiraj ovu publikaciju

Buljan Culej, Jasminka; Halusek, Vlado; Končić, Anamarija; Prusec Kovačić, Snježana; Rafaj-Kostelić, Anita; Sambolek, Melita; Siluković, Dragan
Priručnik za unapređivanje nastave Prirode i društva, Prirode, Biologije, Geografije, Fizike i Kemije s primjerima zadataka iz međunarodnoga istraživanja TIMSS 2015., Zagreb: Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje obrazovanja, 2017 (prirucnik)
Buljan Culej, J., Halusek, V., Končić, A., Prusec Kovačić, S., Rafaj-Kostelić, A., Sambolek, M. & Siluković, D. (2017) Priručnik za unapređivanje nastave Prirode i društva, Prirode, Biologije, Geografije, Fizike i Kemije s primjerima zadataka iz međunarodnoga istraživanja TIMSS 2015.. Zagreb, Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje obrazovanja.
@book{book, year = {2017}, pages = {191}, keywords = {TIMSS, qualitative analysis, teaching improvement, natural science, manual}, isbn = {978-953-7556-61-7}, title = {Manual for improving STEM teaching with examples of tasks from the international research TIMSS 2015.}, keyword = {TIMSS, qualitative analysis, teaching improvement, natural science, manual}, publisher = {Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje obrazovanja}, publisherplace = {Zagreb} }