Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Trendovi razvoja maloprodajnog menadžmenta (CROSBI ID 61165)

Prilog u knjizi | pregledni rad (znanstveni)

Dunković, Dario ; Baković, Tomislav ; Kovač Ivan Trendovi razvoja maloprodajnog menadžmenta // Poslovni aspekti trgovine / Dunković, Dario ; Kovač, Ivan ; Baković, Tomislav (ur.). Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2018. str. 1-23

Podaci o odgovornosti

Dunković, Dario ; Baković, Tomislav ; Kovač Ivan

hrvatski

Trendovi razvoja maloprodajnog menadžmenta

Sklonosti kupaca u maloprodaji se mijenjaju tako da je nužno razvijati nove koncepte i strategije kako bi se utjecalo na njihovo zadovoljstvo na različitim kontaktnim točkama kao što su aplikacije, web-stranica, prodavaonica, oglašavanje i sl. Koncepti pomažu u izučavanju maloprodajnog menadžmenta i marketinga jer otvaraju vidike. Razvoj novih strategija pojednostavljuje rješenja praktičnih problema i olakšava postizanje ciljeva. Ponudit ćemo neke prijedloge marketinških strategija koje bi trebale osigurati bolju profitabilnost maloprodavača u budućnosti.

marketinške strategije ; maloprodaja ; profitabilnost ; prodavaonica

Uredničko poglavlje

engleski

Trends and Dynamics in Retail Management

nije evidentirano

marketing strategy ; retailing ; profitability ; store

nije evidentirano

Podaci o prilogu

1-23.

objavljeno

Podaci o knjizi

Poslovni aspekti trgovine

Dunković, Dario ; Kovač, Ivan ; Baković, Tomislav

Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu

2018.

978-953-346-055-0

Povezanost rada

Ekonomija