Trendovi razvoja maloprodajnog menadžmenta (CROSBI ID 61165)
Prilog u knjizi | pregledni rad (znanstveni)
Podaci o odgovornosti
Dunković, Dario ; Baković, Tomislav ; Kovač Ivan
hrvatski
Trendovi razvoja maloprodajnog menadžmenta
Sklonosti kupaca u maloprodaji se mijenjaju tako da je nužno razvijati nove koncepte i strategije kako bi se utjecalo na njihovo zadovoljstvo na različitim kontaktnim točkama kao što su aplikacije, web-stranica, prodavaonica, oglašavanje i sl. Koncepti pomažu u izučavanju maloprodajnog menadžmenta i marketinga jer otvaraju vidike. Razvoj novih strategija pojednostavljuje rješenja praktičnih problema i olakšava postizanje ciljeva. Ponudit ćemo neke prijedloge marketinških strategija koje bi trebale osigurati bolju profitabilnost maloprodavača u budućnosti.
marketinške strategije ; maloprodaja ; profitabilnost ; prodavaonica
Uredničko poglavlje
engleski
Trends and Dynamics in Retail Management
nije evidentirano
marketing strategy ; retailing ; profitability ; store
nije evidentirano
Podaci o prilogu
1-23.
objavljeno
Podaci o knjizi
Poslovni aspekti trgovine
Dunković, Dario ; Kovač, Ivan ; Baković, Tomislav
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
2018.
978-953-346-055-0