Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

E-marketing, III. izmijenjeno i dopunjeno izdanje (CROSBI ID 16388)

Autorska knjiga | monografija (znanstvena) | domaća recenzija

Ružić, Drago ; Biloš, Antun ; Turkalj, Davorin E-marketing, III. izmijenjeno i dopunjeno izdanje. Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2014. doi: 10.13140/2.1.5105.6965

Podaci o odgovornosti

Ružić, Drago ; Biloš, Antun ; Turkalj, Davorin

hrvatski

E-marketing, III. izmijenjeno i dopunjeno izdanje

Sadržajno gledano, u odnosu na prethodna izdanja u ovoj knjizi riječ je samo manjim dijelom o inoviranju i proširenju dijelova teksta, a većim dijelom radi se o potpuno novom rukopisu. Ova je knjiga, kao i prethodne, nastala iz potrebe za pokrivanjem novog područja primjene marketinga. Naime dinamika razvoja interneta i marketinških mogućnosti koje suvremena digitalna tehnologija i internet pružaju rezultirali su značajnim promjenama u tradicionalnim marketinškim aktivnostima, ali su također otvorili prostor za razvoj posebne vrste marketinga koja se, po temeljnoj tehnologiji na kojoj se razvija, može nazvati digitalni marketing.

e-marketing, digitalni marketing, intermet, e-poslovanje, e-trgovina

nije evidentirano

engleski

E-marketing

nije evidentirano

e-marketing, digital marketing, internet, e-business, e-commerce

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku

2014.

978-953-253-131-2

588

objavljeno

10.13140/2.1.5105.6965

Povezanost rada

Ekonomija

Poveznice