E-marketing, III. izmijenjeno i dopunjeno izdanje (CROSBI ID 16388)
Autorska knjiga | monografija (znanstvena) | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Ružić, Drago ; Biloš, Antun ; Turkalj, Davorin
hrvatski
E-marketing, III. izmijenjeno i dopunjeno izdanje
Sadržajno gledano, u odnosu na prethodna izdanja u ovoj knjizi riječ je samo manjim dijelom o inoviranju i proširenju dijelova teksta, a većim dijelom radi se o potpuno novom rukopisu. Ova je knjiga, kao i prethodne, nastala iz potrebe za pokrivanjem novog područja primjene marketinga. Naime dinamika razvoja interneta i marketinških mogućnosti koje suvremena digitalna tehnologija i internet pružaju rezultirali su značajnim promjenama u tradicionalnim marketinškim aktivnostima, ali su također otvorili prostor za razvoj posebne vrste marketinga koja se, po temeljnoj tehnologiji na kojoj se razvija, može nazvati digitalni marketing.
e-marketing, digitalni marketing, intermet, e-poslovanje, e-trgovina
nije evidentirano
engleski
E-marketing
nije evidentirano
e-marketing, digital marketing, internet, e-business, e-commerce
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
2014.
978-953-253-131-2
588
objavljeno
10.13140/2.1.5105.6965