Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Stavovi o glazbenom obrazovanju kao čimbenik glazbenog obrazovanja budućih učitelja (CROSBI ID 251060)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Nikolić, Lidija Stavovi o glazbenom obrazovanju kao čimbenik glazbenog obrazovanja budućih učitelja // Metodički ogledi, 24 (2017), 2; 39-55. doi: 10.21464/mo46.124.3955

Podaci o odgovornosti

Nikolić, Lidija

hrvatski

Stavovi o glazbenom obrazovanju kao čimbenik glazbenog obrazovanja budućih učitelja

Cilj rada je razjasniti ulogu stavova o glazbenom obrazovanju u procesu stjecanja kompetencija za podučavanje glazbe kod studenata, budućih učitelja. Uvidom u stavove studenata moglo bi se djelovati na njihovo kvalitetnije glazbeno obrazovanje na studiju i time utjecati na bolju kvalitetu nastave glazbe u mlađim razredima osnovne škole. Pregledom dosadašnjih istraživanja stavova studenata, budućih učitelja o glazbenom obrazovanju htjelo se utvrditi o čemu oni ovise, koji stavovi mogu nepovoljno djelovati na glazbeno obrazovanje na studiju te mogu li se tijekom studija mijenjati. Pokazalo se kako se tijekom nastave glazbe na učiteljskom studiju stavovi studenata mogu mijenjati u pozitivnom smjeru. Međutim, uslijed različitosti uvjeta nastave glazbe na učiteljskim studijima, ali i malobrojnih i metodološki neusklađenih istraživanja, još nije utvrđeno na koji se način i u kojoj mjeri kod studenata učiteljskoga studija može najučinkovitije djelovati na stvaranje pozitivnih stavova o glazbenom obrazovanju.

glazbeno obrazovanje ; metodika nastave glazbe ; nastava glazbe, stavovi ; učitelji primarnog obrazovanja ; učiteljski studij

nije evidentirano

engleski

Attitudes about music education as a factor of music education for future primary school teachers

nije evidentirano

music education ; music teaching methodology ; music teaching ; attitudes ; primary school teacher ; teaching studies

nije evidentirano

Podaci o izdanju

24 (2)

2017.

39-55

objavljeno

0353-765X

10.21464/mo46.124.3955

Povezanost rada

nije evidentirano

Poveznice
Indeksiranost