Interkulturalni sadržaji kao polazište nastave glazbe u europskim općeobrazovnim školama (CROSBI ID 251058)
Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni) | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Begić, Amir ; Šulentić Begić, Jasna
hrvatski
Interkulturalni sadržaji kao polazište nastave glazbe u europskim općeobrazovnim školama
Razvoj interkulturalne kompetencije pojedinca postao je nužnošću, a suvremena škola mora ići ukorak s vremenom i zbivanjima kojima smo okruženi. Odgoj mlade osobe sposobne da učinkovito djeluje i živi u modernom društvu podrazumijeva i razvoj interkulturalne kompetencije svakog učenika. Nastava glazbe svakako je područje u kojemu se može razvijati interkulturalna kompetencija učenika. Preduvjet je interkulturalno koncipiran kurikulum, interkulturalni sadržaji u udžbenicima kao i primjeri različitih glazbenih tradicija sa svih kontinenata predviđeni za slušanje u nastavi glazbe. Stoga se ovim radom željelo utvrditi jesu li nacionalni, predmetni i školski kurikulumi kao i sadržaji udžbenika i pripadajućih im CD-a u dvanaest europskih država (Hrvatska, Mađarska, Slovenija, Austrija, Njemačka, Češka, Švicarska, Italija, Bosna i Hercegovina, Francuska, Engleska i Finska) zasnovani na interkulturalizmu. Rezultati istraživanja pokazali su da je nastava glazbe, posebice gimnazijska, još uvijek nedovoljno usmjerena na upoznavanje glazbe različitih kultura što je velika prepreka interkulturalnom odgoju učenika kojemu moramo težiti.
interkulturalni odgoj ; nastava glazbe ; osnovna škola ; gimnazija ; kurikulum
nije evidentirano
engleski
Interkulturalni sadržaji kao polazište nastave glazbe u europskim općeobrazovnim školama
nije evidentirano
interkulturalni odgoj ; nastava glazbe ; osnovna škola ; gimnazija ; kurikulum
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Povezanost rada
Pedagogija, Glazbena umjetnost, Obrazovne znanosti