Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Specifične fuzionirane metode rada sa studentima u vizualno-likovnom umjetničkom području (CROSBI ID 661511)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija

Linardić, Letricija Specifične fuzionirane metode rada sa studentima u vizualno-likovnom umjetničkom području // Pedagogija, obrazovanje, nastava. Mostar: Fakultet prirodoslovno-matematičkih i odgojnih znanosti Sveučilišta u Mostaru, 2016. str. 87-98

Podaci o odgovornosti

Linardić, Letricija

hrvatski

Specifične fuzionirane metode rada sa studentima u vizualno-likovnom umjetničkom području

Izvannastavni oblici rada, najčešće umjetničke radionice, imaju veliku važnost u obrazovanju studenata u umjetničkom području jer se dinamičnom izmjenom i fuzijom općih, specifičnih vizualno-likovnih i perceptivih metoda rada utječe na doživljaj, poticanje misaone i praktične aktivnosti te razvoj vizualno-likovnog mišljenja. Znanja i iskustva stečena putem metoda upoznavanja i otkrivanja osjetila i povezivanja doživljaja u nova znanja, kao i osvještavanje vlastita bića u cjelini, važan je preduvjet u suvremenom obrazovanju studenata. Predstavljanjem dvaju projekata, koji uključuju neposredno iskustvo u komunikaciji s osobama oštećena vida i sluha, dan je prikaz metoda rada sa studentima u upoznavanju vlastitih osjetila, kao poticaj za interpretaciju iskustvenih doživljaja u umjetničko djelo. Fuzija različitih standardnih, specifično likovnih metoda s metodama otkrivanja i upoznavanja osjetila kroz osobni doživljaj opetovan umjetničkim doživljajem mogu pozitivno utjecati na aktivnost, samostalnost i individualni razvoj studenta te potaknuti kreativnost u stvaranju kompleksnijeg umjetničkog koncepta i interpretacije umjetničkog djela.

likovna umjetnost, specifične metode rada, fuzinirane metode rada, osjetila, iskustvo

nije evidentirano

engleski

Specific Fusion Methods in Teaching Visual Art

nije evidentirano

visual arts, specific teaching methods, fusion of teaching methods, senses, experience

nije evidentirano

Podaci o prilogu

87-98.

2016.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Pedagogija, obrazovanje, nastava

Mostar: Fakultet prirodoslovno-matematičkih i odgojnih znanosti Sveučilišta u Mostaru

Podaci o skupu

3. međunarodna znanstvena konferencija Pedagogija, obrazovanje i nastava

predavanje

21.10.2016-22.10.2016

Mostar, Bosna i Hercegovina

Povezanost rada

nije evidentirano