Procesna drama kao učinkovit pristup u postizanju odgojnih ishoda u suvremenoj osnovnoj školi (CROSBI ID 251006)
Prilog u časopisu | stručni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Rimac Jurinović, Maša
hrvatski
Procesna drama kao učinkovit pristup u postizanju odgojnih ishoda u suvremenoj osnovnoj školi
Cilj je rada predstaviti procesnu dramu kao učinkoviti pristup u postizanju odgojnih ishoda suvremene osnovne škole. Svrha je osnovne škole da uz obrazovanje učenika i odgaja, stoga posebnu pozornost treba posvetiti satima razrednih odjela. Zbog preopterećenosti učenika, ali i drugačijih potreba suvremenih generacija postaje nužno tragati za drugačijim, njima prihvatljivijim, a opet učinkovitim pristupima. Jedan od takvih pristupa svakako jest procesna drama, ali i dramski odgoj općenito. U ovom se radu objašnjavaju pojmovi dramskoga odgoja i procesne drame. Daje se prikaz strukture procesne drame i njezinih obilježja. Osim teorijskoga prikaza, daje se i primjer jedne održane radionice s detaljnim popisom i opisom dramskih aktivnosti učenika. U nastavku rada predstavljaju se rezultati ankete kojima se ispitivao stav učenika o dramskim igrama i tehnikama korištenim u radionicama. Dobiveni rezultati potvrđuju da se takva nastava može uspješno izvoditi.
dramski odgoj ; odgojni ciljevi ; procesna drama ; sati razrednog odjela
nije evidentirano
engleski
Process drama as an effective approach to achieving educational outcomes in modern elementary school
nije evidentirano
drama education ; educational goals ; process drama ; homeroom classes
nije evidentirano