Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Jezična nadarenost - teorijska razmatranja i praktične implikacije za nastavu ruskoga jezika (CROSBI ID 61150)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Jajić Novogradec, Marina Jezična nadarenost - teorijska razmatranja i praktične implikacije za nastavu ruskoga jezika // Ukrajinistika na Sveučilištu u Zagrebu: 20 godina / Ukrajinistyka v Zagrebs'komu universyteti: 20 rokiv / Čelić, Željka ; Fuderer, Tetyana (ur.). Zagreb: FF Press, 2018. str. 234-242

Podaci o odgovornosti

Jajić Novogradec, Marina

hrvatski

Jezična nadarenost - teorijska razmatranja i praktične implikacije za nastavu ruskoga jezika

U radu se raspravlja o jezičnoj nadarenosti kao bitnom kognitivnom čimbeniku u području ovladavanja inim jezikom (OVIJ). Prikazat će se određenje i shvaćanje jezične nadarenosti u literaturi OVIJ-a, te će se dati kratki pregled novijih istraživanja jezične nadarenosti, koja mogu doprinijeti daljnjem razvoju teorijskih i praktičnih implikacija za nastavu ruskoga jezika. Darovitost se često javlja predmetom psiholoških istraživanja, međutim sve je veće zanimanje stručnjaka za navedenu pojavu i u kontekstu OVIJ-a. Važno je naglasiti da se pojam jezične nadarenosti u literaturi zamjenjuje i pojmovima jezični talent, jezična sposobnost (Mihaljević Djigunović 1998), inteligencija (Dörnyei 2005), jezična intuicija, te jezična dosjetka (Igna 2012), koji su više manje istoznačni, no ovisni su o kontekstu istraživanja. Značajan dio nastave stranoga jezika čini prepoznavanje jezično nadarenih učenika u svrhu poboljšanja procesa učenja za takvu skupinu učenika, a to može istovremeno dovesti i do razvijanja novih studija o jezičnoj nadarenosti.

jezična nadarenost ; nastava ruskoga jezika ; ovladavanje inim jezikom (OVIJ)

nije evidentirano

engleski

Language aptitude - theoretical thinking and practical implications on Russian language teaching

nije evidentirano

language aptitude ; Russian language teaching ; second language acquisition (SLA)

nije evidentirano

Podaci o prilogu

234-242.

objavljeno

Podaci o knjizi

Ukrajinistika na Sveučilištu u Zagrebu: 20 godina / Ukrajinistyka v Zagrebs'komu universyteti: 20 rokiv

Čelić, Željka ; Fuderer, Tetyana

Zagreb: FF Press

2018.

978-953-175-686-0

Povezanost rada

Filologija