Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Daroviti učenici: Izazov u obrazovanju budućih učitelja (CROSBI ID 61139)

Prilog u knjizi | stručni rad | međunarodna recenzija

Kadum, Sandra ; Orehovec, Dijana Daroviti učenici: Izazov u obrazovanju budućih učitelja // Saznanje, Zbornik radova 7. međunarodnog naučno-stručnog skupa Obrazovanje, jezik, kultura: tendencije i izazovi / Arnaut, Alice (ur.). Zenica: Filozofski fakultet Univerziteta u Zenici, 2018. str. 61-69

Podaci o odgovornosti

Kadum, Sandra ; Orehovec, Dijana

hrvatski

Daroviti učenici: Izazov u obrazovanju budućih učitelja

U radu se izlažu rezultati istraživanja koje je provedeno na uzorku od 179 studenata učiteljskog studija, kojemu je cilj istraživanja bio da se ispitaju njihovi stavovi o darovitim učenicima, promišljanju darovitosti djece, njihove zrelosti na tjelesnom, kognitivnom, emocionalnom i socijalnom području, te pripremljenosti studenata, budućih učitelja, za rad s darovitim učenicima. Rezultati istraživanja kazuju da su u zoni prihvaćanja dvije tvrdnje, i to: Budući učitelji spremni su raditi s darovitim učenicima ( = 4.21) i Daroviti učenici predstavljat će opterećenje budućim učiteljima u njihovom odgojno-obrazovnom radu ( = 4.45), dok su u zoni negiranja ostale tvrdnje: Budući učitelji spremni su raditi s darovitim učenicima ; Sva su djeca, na neki način, darovita ; Djeca su jednako zrela na tjelesnom, kognitivnom, emocionalnom i socijalnom planu i Budući učitelji nisu dovoljno i kvalitetno pripremljeni za rad s darovitim učenicima.

darovitost, daroviti učenici, obrazovanje, studenti, učiteljski studij

nije evidentirano

engleski

GIFTED STUDENTS: CHALLENGE IN EDUCATION OF FUTURE TEACHERS

nije evidentirano

giftedness, gifted students, education, students, teacher education study

nije evidentirano

Podaci o prilogu

61-69.

objavljeno

Podaci o knjizi

Saznanje, Zbornik radova 7. međunarodnog naučno-stručnog skupa Obrazovanje, jezik, kultura: tendencije i izazovi

Arnaut, Alice

Zenica: Filozofski fakultet Univerziteta u Zenici

2018.

978-9958-615-8

2566-4387

Povezanost rada

nije evidentirano