Daroviti učenici: Izazov u obrazovanju budućih učitelja (CROSBI ID 61139)
Prilog u knjizi | stručni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Kadum, Sandra ; Orehovec, Dijana
hrvatski
Daroviti učenici: Izazov u obrazovanju budućih učitelja
U radu se izlažu rezultati istraživanja koje je provedeno na uzorku od 179 studenata učiteljskog studija, kojemu je cilj istraživanja bio da se ispitaju njihovi stavovi o darovitim učenicima, promišljanju darovitosti djece, njihove zrelosti na tjelesnom, kognitivnom, emocionalnom i socijalnom području, te pripremljenosti studenata, budućih učitelja, za rad s darovitim učenicima. Rezultati istraživanja kazuju da su u zoni prihvaćanja dvije tvrdnje, i to: Budući učitelji spremni su raditi s darovitim učenicima ( = 4.21) i Daroviti učenici predstavljat će opterećenje budućim učiteljima u njihovom odgojno-obrazovnom radu ( = 4.45), dok su u zoni negiranja ostale tvrdnje: Budući učitelji spremni su raditi s darovitim učenicima ; Sva su djeca, na neki način, darovita ; Djeca su jednako zrela na tjelesnom, kognitivnom, emocionalnom i socijalnom planu i Budući učitelji nisu dovoljno i kvalitetno pripremljeni za rad s darovitim učenicima.
darovitost, daroviti učenici, obrazovanje, studenti, učiteljski studij
nije evidentirano
engleski
GIFTED STUDENTS: CHALLENGE IN EDUCATION OF FUTURE TEACHERS
nije evidentirano
giftedness, gifted students, education, students, teacher education study
nije evidentirano
Podaci o prilogu
61-69.
objavljeno
Podaci o knjizi
Saznanje, Zbornik radova 7. međunarodnog naučno-stručnog skupa Obrazovanje, jezik, kultura: tendencije i izazovi
Arnaut, Alice
Zenica: Filozofski fakultet Univerziteta u Zenici
2018.
978-9958-615-8
2566-4387