Zadovoljstvo poslom, motivacija učitelja za rad i poticanje razvoja kompetencija učenika (CROSBI ID 250923)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Borić, Edita
hrvatski
Zadovoljstvo poslom, motivacija učitelja za rad i poticanje razvoja kompetencija učenika
Cilj istraživanja bio je ispitati u kojem stupnju učitelji potiču kompetencije kod učenika te koliko su zadovoljni svojim poslom i motivirani za rad. Cilj je bio i ispitati povezanost stupnja u kojem učitelji potiču kompetencije kod učenika, zadovoljstva poslom i motivacije za rad te godina radnog staža. Sudionici su bili učitelji razredne nastave (N=341). Korišten je Upitnik poticanja razvoja kompetencija učenika, učiteljskog zadovoljstva poslom i motivacije za rad (Borić i Borić, 2013) konstruiran za potrebe istraživanja. Rezultati faktorske analize pokazali su kako se upitnik sastoji od: (1) subskale poticanja razvoja kompetencija učenika i (2) subskale zadovoljstva poslom i motivacije za rad učitelja. Utvrđeno je kako postoji pozitivna korelacija (r = 0, 360, p<0, 05) između subskala. Moguće je zaključiti kako su učitelji u prosjeku visoko zadovoljni svojim poslom i motivirani za rad te se kod učenika trude razviti kompetencije u viskom stupnju. Rezultati su pokazali kako između godina radnog staža te zadovoljstva poslom i motivacije za rad postoji statistički značajna niska pozitivna korelacija r=0, 176, p<0, 01.
kvaliteta učitelja, radni staž, razredna nastava
nije evidentirano
engleski
Teachers’ job satisfaction, work motivation and encouragement of competences among
nije evidentirano
classroom teaching, teachers’ quality, work experience
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Povezanost rada
Pedagogija