Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Zadovoljstvo poslom, motivacija učitelja za rad i poticanje razvoja kompetencija učenika (CROSBI ID 250923)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Borić, Edita Zadovoljstvo poslom, motivacija učitelja za rad i poticanje razvoja kompetencija učenika // Metodički ogledi, 24 (2018), 2; 23-38. doi: 10.21464/mo46.124.2338

Podaci o odgovornosti

Borić, Edita

hrvatski

Zadovoljstvo poslom, motivacija učitelja za rad i poticanje razvoja kompetencija učenika

Cilj istraživanja bio je ispitati u kojem stupnju učitelji potiču kompetencije kod učenika te koliko su zadovoljni svojim poslom i motivirani za rad. Cilj je bio i ispitati povezanost stupnja u kojem učitelji potiču kompetencije kod učenika, zadovoljstva poslom i motivacije za rad te godina radnog staža. Sudionici su bili učitelji razredne nastave (N=341). Korišten je Upitnik poticanja razvoja kompetencija učenika, učiteljskog zadovoljstva poslom i motivacije za rad (Borić i Borić, 2013) konstruiran za potrebe istraživanja. Rezultati faktorske analize pokazali su kako se upitnik sastoji od: (1) subskale poticanja razvoja kompetencija učenika i (2) subskale zadovoljstva poslom i motivacije za rad učitelja. Utvrđeno je kako postoji pozitivna korelacija (r = 0, 360, p<0, 05) između subskala. Moguće je zaključiti kako su učitelji u prosjeku visoko zadovoljni svojim poslom i motivirani za rad te se kod učenika trude razviti kompetencije u viskom stupnju. Rezultati su pokazali kako između godina radnog staža te zadovoljstva poslom i motivacije za rad postoji statistički značajna niska pozitivna korelacija r=0, 176, p<0, 01.

kvaliteta učitelja, radni staž, razredna nastava

nije evidentirano

engleski

Teachers’ job satisfaction, work motivation and encouragement of competences among

nije evidentirano

classroom teaching, teachers’ quality, work experience

nije evidentirano

Podaci o izdanju

24 (2)

2018.

23-38

objavljeno

0353-765X

10.21464/mo46.124.2338

Povezanost rada

Pedagogija

Poveznice
Indeksiranost