Percepcija vrijednosti marke prilikom donošenja odluke o kupnji (CROSBI ID 419470)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Lulić, Domagoj
Hunjet, Anica
Vuković, Dijana
hrvatski
Percepcija vrijednosti marke prilikom donošenja odluke o kupnji
U ovom diplomskom radu polazi se od objašnjavanja pojam marke i proizvoda te povijesti same marke i njezinog razvoja kroz godine. Također opisuje se odnos i razlika između identiteta i imidža marke te psihološki aspekti marke poput emocija i stavova potrošača prema određenim markama. Nakon toga opisujemo o odluci o kupnji kod potrošača. Proces objašnjavamo prvo osnovnim pojmom proces ponašanja potrošača i njegove dijelove te od čega polazi taj proces i što sve prethodi procesu odluke. Nakon toga detaljnije opisujemo sami proces odluke o kupnji te koje faze rješavanja problema čine taj proces. U zadnjem dijelu rada provedeno je istraživanje na 150 ispitanika. Kroz mnogu stručnu literaturu može se vidjeti da i dalje nije sigurno zašto potrošači kupuju određene proizvode zbog same marke tog proizvoda. Postavlja se pitanje što njima ta marka predstavlja: sigurnost, kvalitetu ili možda samo bolji osjećaj u društvu. Cilj samog istraživanja je uvida u utjecaj marke kod donošenja odluke o kupnji.
ponašanje potrošača ; marka ; kupovina
nije evidentirano
engleski
Perception of brand value when making purchasing decisions
nije evidentirano
consumer behaviour ; brand ; purchase
nije evidentirano
Podaci o izdanju
66
24.04.2018.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Sveučilište Sjever
Varaždin