Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Percepcija vrijednosti marke prilikom donošenja odluke o kupnji (CROSBI ID 419470)

Ocjenski rad | diplomski rad

Lulić, Domagoj Percepcija vrijednosti marke prilikom donošenja odluke o kupnji / Hunjet, Anica (mentor); Vuković, Dijana (neposredni voditelj). Varaždin, Sveučilište Sjever, . 2018

Podaci o odgovornosti

Lulić, Domagoj

Hunjet, Anica

Vuković, Dijana

hrvatski

Percepcija vrijednosti marke prilikom donošenja odluke o kupnji

U ovom diplomskom radu polazi se od objašnjavanja pojam marke i proizvoda te povijesti same marke i njezinog razvoja kroz godine. Također opisuje se odnos i razlika između identiteta i imidža marke te psihološki aspekti marke poput emocija i stavova potrošača prema određenim markama. Nakon toga opisujemo o odluci o kupnji kod potrošača. Proces objašnjavamo prvo osnovnim pojmom proces ponašanja potrošača i njegove dijelove te od čega polazi taj proces i što sve prethodi procesu odluke. Nakon toga detaljnije opisujemo sami proces odluke o kupnji te koje faze rješavanja problema čine taj proces. U zadnjem dijelu rada provedeno je istraživanje na 150 ispitanika. Kroz mnogu stručnu literaturu može se vidjeti da i dalje nije sigurno zašto potrošači kupuju određene proizvode zbog same marke tog proizvoda. Postavlja se pitanje što njima ta marka predstavlja: sigurnost, kvalitetu ili možda samo bolji osjećaj u društvu. Cilj samog istraživanja je uvida u utjecaj marke kod donošenja odluke o kupnji.

ponašanje potrošača ; marka ; kupovina

nije evidentirano

engleski

Perception of brand value when making purchasing decisions

nije evidentirano

consumer behaviour ; brand ; purchase

nije evidentirano

Podaci o izdanju

66

24.04.2018.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Sveučilište Sjever

Varaždin

Povezanost rada

Ekonomija