Paradoks izbora kod "Street Style" modnog odabira tinejdžera (CROSBI ID 419469)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Hutinec, Sanja
Hunjet, Anica
Vuković, Dijana
hrvatski
Paradoks izbora kod "Street Style" modnog odabira tinejdžera
U ovom diplomskom radu istraženo je ponašanje potrošača tinejdžerske dobi u odabiru „Street Style“ odjeće. Tinejdžeri koriste modu i odjevne predmete kako bi izrazili svoj identitet, kako bi se pobunili protiv autoriteta, ali najviše kao sredstvo komunikacije i slanja poruke. Na njihov modni odabir najviše utjecaja imaju, u prvom redu prijatelji, a zatim mediji poput društvenih mreža, televizija te modni časopisi. Također tinejdžeri se često odijevaju u skladu s glazbom koju slušaju. Rezultati provedenog istraživanja pokazuju da mladi danas u kupovinu odjeće odlaze svakako jednom mjesečno ili čak više puta. Najčešće kupuju u lancima brze mode poput New Yorkera, H&M-a, C&A, Breshke te Zare. Žele imati na raspolaganju mnogo izbora, ali kada se trebaju odlučiti što bi odabrali postanu neodlučni i dvoume se između svega. Iz istraživanja je vidljivo da je to posebno naglašeno kod tinejdžerica.
tinejdžeri ; ponašanje potrošača ; moda ; modni odabir ; Street Style ; lanci brze mode
nije evidentirano
engleski
The paradox of choice in the "Street Style" teenager's fashion selection
nije evidentirano
teenagers ; consumers´ behaviour ; fashion ; fashion choice ; Street Style ; fast fashion retail
nije evidentirano
Podaci o izdanju
103
24.04.2018.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Sveučilište Sjever
Varaždin