Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Implikacije utvrđivanje javne vrijednosti u javnom medijskom servisu s osvrtom na Hrvatsku radioteleviziju (CROSBI ID 250714)

Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni)

Maletić, Franjo ; Hadžić, Slobodan Implikacije utvrđivanje javne vrijednosti u javnom medijskom servisu s osvrtom na Hrvatsku radioteleviziju // Medijska kultura (Nikšić), 16 (2018), 2018; 27-56

Podaci o odgovornosti

Maletić, Franjo ; Hadžić, Slobodan

hrvatski

Implikacije utvrđivanje javne vrijednosti u javnom medijskom servisu s osvrtom na Hrvatsku radioteleviziju

Javni medijski servisi ili javne radiotelevizije nastali su transformacijom državnih emitera u javne emitere, a od tada su suočeni sa zahtjevima dokazivanja doprinosa javnom odnosno javnoj vrijednosti kao kategoriji prihvaćenog koncepta neoliberalne ekonomije. Konceptualizacija javne vrijednosti započinje s Mooreovim strateškim trokutom, a u nacionalnim okvirima prate ju različiti nacionalni modeli, dajući javnoj sferi različita očekivanja i potičući izgradnju nacionalnih modela ishoda javne vrijednosti i njene društvene valorizacije. Medijske transformacije, konvergencija, digitalizacija i globalizacija utječu na medijsku produkciju javnog medijskog sadržaja. Vrijednosti javne medijske audiovizualne produkcije sve teže se mogu promatrati u sferi uskog nacionalnog i regionalnog sadržaja, a spomenuti globalni procesi donose brojne opće i civilizacijske vrijednosti prihvaćene u krugu šire društvene zajednice. Od javne radiodifuzije očekuje se da daje okus kvaliteti življenja, da bude kolektor i korektor različitih gledišta i interesa koji egzistiraju unutar zajednice, voditelj kao osjetljivi senzor koji raspoznaje različite interese javnosti te mora iznaći kvalitetne odgovore na različitost spektra interesa. Temeljni medijski postulati - nepristranost, objektivnost i vjerodostojnost - dio su svakog modela javnog medijskog servisa, ali i garant mogućeg šireg dosega, stvaranja javne vrijednosti.

javna vrijednist, medijska politika, javni medij, lanac dodane vrijednosti

nije evidentirano

engleski

Implications on defining public value in a public media servise with focus on Croatia broadcasting

nije evidentirano

public value, media policy, public media, value chain

nije evidentirano

Podaci o izdanju

16 (2018)

2018.

27-56

objavljeno

1800-8577

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti