Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Percepcija o obrazovnoj usluzi kao ključni kriterij izbora obrazovne institucije (CROSBI ID 661184)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Guzovski, Marina ; Kolarić, Goran ; Stanić, Marina Percepcija o obrazovnoj usluzi kao ključni kriterij izbora obrazovne institucije. Beograd, 2017. str. 241-247

Podaci o odgovornosti

Guzovski, Marina ; Kolarić, Goran ; Stanić, Marina

hrvatski

Percepcija o obrazovnoj usluzi kao ključni kriterij izbora obrazovne institucije

Obzirom da se percepcija opisuje kao očekivanje ili „način na koji vidimo svijet oko sebe“ u radu su prikazani rezultati istraživanja o tome utječu li i u kojoj mjeri marketing aktivnosti kod studenata na stvaranje pozitivne percepcije o kvaliteti obrazovne usluge i na formiranje pozitivnog očekivanja te jesu li formirana pozitivna očekivanja uslijed marketing aktivnosti utjecala na izbor institucije i bila ključni kriterij za donošenje odluke i izbora obrazovne institucije.

percepcija, marketing aktivnosti, kvaliteta, ponašanje potrošača

nije evidentirano

engleski

Perception of educational services as a key criteria for the selection of educational institutions

nije evidentirano

perception, marketing activities, quality, consumer behaviour

nije evidentirano

Podaci o prilogu

241-247.

2017.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Beograd:

978-86-80194-09-7

Podaci o skupu

Third International Scientific - Business Conference LIMEN 2017 (Leadership &Management, Integrated Politics of Research and Innovations)ISBN 978-86-80194-09-7

predavanje

14.12.2017-14.12.2017

Beograd, Srbija

Povezanost rada

Ekonomija