Percepcija o obrazovnoj usluzi kao ključni kriterij izbora obrazovne institucije (CROSBI ID 661184)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Guzovski, Marina ; Kolarić, Goran ; Stanić, Marina
hrvatski
Percepcija o obrazovnoj usluzi kao ključni kriterij izbora obrazovne institucije
Obzirom da se percepcija opisuje kao očekivanje ili „način na koji vidimo svijet oko sebe“ u radu su prikazani rezultati istraživanja o tome utječu li i u kojoj mjeri marketing aktivnosti kod studenata na stvaranje pozitivne percepcije o kvaliteti obrazovne usluge i na formiranje pozitivnog očekivanja te jesu li formirana pozitivna očekivanja uslijed marketing aktivnosti utjecala na izbor institucije i bila ključni kriterij za donošenje odluke i izbora obrazovne institucije.
percepcija, marketing aktivnosti, kvaliteta, ponašanje potrošača
nije evidentirano
engleski
Perception of educational services as a key criteria for the selection of educational institutions
nije evidentirano
perception, marketing activities, quality, consumer behaviour
nije evidentirano
Podaci o prilogu
241-247.
2017.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Beograd:
978-86-80194-09-7
Podaci o skupu
Third International Scientific - Business Conference LIMEN 2017 (Leadership &Management, Integrated Politics of Research and Innovations)ISBN 978-86-80194-09-7
predavanje
14.12.2017-14.12.2017
Beograd, Srbija