Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Korištenje strategija učenja kod studenata budućih magistara primarnog obrazovanja (CROSBI ID 782387)

Druge vrste radova | ostali članci/prilozi

Nikčević-Milković, Anela ; Rukavina, Maja Korištenje strategija učenja kod studenata budućih magistara primarnog obrazovanja // Zbornik radova sa znanstveno-stručnog skupa u povodu pedesete obljetnice Učiteljskog studija u Zadru. 2018.

Podaci o odgovornosti

Nikčević-Milković, Anela ; Rukavina, Maja

hrvatski

Korištenje strategija učenja kod studenata budućih magistara primarnog obrazovanja

Strategije učenja predstavljaju operacije koje učenik koristi da si olakša stjecanje, pohranu ili dosjećanje informacija, odnosno specifične akcije koje učenik poduzima kako bi učenje učinio lakšim, bržim, zabavnijim, učinkovitijim, kontrolabilnijim i transferabilnijim(Oxford, 1990). Cilj empirijskog istraživanja je bio ispitati u kojoj mjeri studenti budući magistri primarnog obrazovanja koriste strategije učenja, postoje li razlike u korištenju tih strategija među studentima koji su na prvoj i onih koji su na završnim godinama studija te postoje li razlike u njihovom korištenju među studentima koji su slabijeg i onih koji su boljeg akademskog uspjeha. Istraživanje je provedeno na 132 studenta Upitnikom o strategijama učenja koji mjeri 4 faktora: 1) Organizaciju učenja i strukturiranje materijala koji se uči, 2) Samoevaluaciju naučenog i traženje povratne informacije, 3) Slabu organizaciju učenja i površnost u izvršavanju školskih obveza i 4) Pripremu i planiranje učenja. Studenti prosječno koriste strategije učenja prilikom vlastitog akademskog učenja. Najviše koriste strategije Organizacije učenja i strukturiranja materijala koji se uči, a najmanje strategije Planiranja i pripreme učenja. Ne postoji statistički značajna razlika u uporabi strategija učenja i pamćenja s obzirom na godinu studija i akademski uspjeh jer svi studenti bez obzira na godinu studija i činjenicu jesu li više ili manje akademski uspješni koriste strategije kako bi uspješno svladali akademske zahtjeve i došli do završetka studija. Jedinosestatistički značajnompokazalainterakcija efekata godine studija i uspješnosti u studiju za strategijeOrganizacije učenja i strukturiranje materijala koji se uči. Dok kod prve godine studija studenti koji su iznadprosječno akademski uspješni u znatnovećoj mjeri koriste ove strategije učenja u odnosu na one studente koji su po uspjehu ispodprosječni, na završnim godinama studija obje grupe studenatapo uspjehu iznadprosječno koriste ove strategije. Ovaj rezultat sugerira da s godinama studija uslijed akademskih zahtjeva dolazi do povećanja uporabe strategija organizacije učenja i strukturiranja materijala koji se uči bez čije uporabeuspjeh na studiju ne bi bio moguć.

samoregulacija učenja, kognitivne strategije učenja i pamćenja, strategije organizacije učenja i strukturiranja materijala koji se uči

nije evidentirano

engleski

Using Students Learning Strategies for Future Masters of Primary Education

nije evidentirano

self-regulated learning, cognitive learning strategies and memory strategies and structuring of the learning material being taught.

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Zbornik radova sa znanstveno-stručnog skupa u povodu pedesete obljetnice Učiteljskog studija u Zadru

2018.

nije evidentirano

objavljeno

978-953-331-179-1

Povezanost rada

Obrazovne znanosti, Pedagogija, Psihologija