Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Analiza dimenzija percipirane vrijednosti i njihove povezanosti s nasljeđem maraka (CROSBI ID 250674)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Anjoš, Mirta ; Pandža Bajs, Irena Analiza dimenzija percipirane vrijednosti i njihove povezanosti s nasljeđem maraka // Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, 15 (2017), 2; 147-163. doi: 10.22598/zefzg.2017.2.147

Podaci o odgovornosti

Anjoš, Mirta ; Pandža Bajs, Irena

hrvatski

Analiza dimenzija percipirane vrijednosti i njihove povezanosti s nasljeđem maraka

Na području marketinških istraživanja, marke s nasljeđem kao dijelom svoga identiteta, privlače sve više istraživača. Međutim, područje nasljeđa marke i njegovog utjecaja na percipiranu vrijednost marke od strane potrošača te općenito na ponašanje potrošača, još uvijek nije dovoljno istraženo. Sukladno tome, cilj ovog rada je odrediti povezanost između nasljeđa marke i percipirane funkcionalne, emocionalne, ekonomske i socijalne vrijednosti marke. Empirijsko istraživanje je provedeno na primjeru industrije parfema, u okviru koje se analizirane marka s nasljeđem i marka bez nasljeđa. Navedena industrija je izabrana zbog visoke svjesnosti potrošača o podrijetlu i nasljeđu marki proizvoda koji joj pripadaju. Rezultati korelacija dobivenih podataka su pokazali pozitivnu povezanost bogatog nasljeđa marke s funkcionalnom i emocionalnom dimenzijom vrijednosti marke. Za razliku od marke s bogatim naslijeđem, ispitanici smatraju marku parfema bez bogatog naslijeđa isplativom i vrijednom svoje cijene, to jest percipiraju visoku ekonomsku vrijednost te marke

dimenzije percipirane vrijednosti, naslijeđe

nije evidentirano

engleski

ANALYSIS OF PERCEIVED VALUE DIMENSIONS AND ITS RELATIONSHIP WITH BRANDS HERITAGE

nije evidentirano

perceived value dimensions, heritage

nije evidentirano

Podaci o izdanju

15 (2)

2017.

147-163

objavljeno

1333-8900

10.22598/zefzg.2017.2.147

Povezanost rada

Ekonomija

Poveznice
Indeksiranost