Analiza dimenzija percipirane vrijednosti i njihove povezanosti s nasljeđem maraka (CROSBI ID 250674)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Anjoš, Mirta ; Pandža Bajs, Irena
hrvatski
Analiza dimenzija percipirane vrijednosti i njihove povezanosti s nasljeđem maraka
Na području marketinških istraživanja, marke s nasljeđem kao dijelom svoga identiteta, privlače sve više istraživača. Međutim, područje nasljeđa marke i njegovog utjecaja na percipiranu vrijednost marke od strane potrošača te općenito na ponašanje potrošača, još uvijek nije dovoljno istraženo. Sukladno tome, cilj ovog rada je odrediti povezanost između nasljeđa marke i percipirane funkcionalne, emocionalne, ekonomske i socijalne vrijednosti marke. Empirijsko istraživanje je provedeno na primjeru industrije parfema, u okviru koje se analizirane marka s nasljeđem i marka bez nasljeđa. Navedena industrija je izabrana zbog visoke svjesnosti potrošača o podrijetlu i nasljeđu marki proizvoda koji joj pripadaju. Rezultati korelacija dobivenih podataka su pokazali pozitivnu povezanost bogatog nasljeđa marke s funkcionalnom i emocionalnom dimenzijom vrijednosti marke. Za razliku od marke s bogatim naslijeđem, ispitanici smatraju marku parfema bez bogatog naslijeđa isplativom i vrijednom svoje cijene, to jest percipiraju visoku ekonomsku vrijednost te marke
dimenzije percipirane vrijednosti, naslijeđe
nije evidentirano
engleski
ANALYSIS OF PERCEIVED VALUE DIMENSIONS AND ITS RELATIONSHIP WITH BRANDS HERITAGE
nije evidentirano
perceived value dimensions, heritage
nije evidentirano
Podaci o izdanju
15 (2)
2017.
147-163
objavljeno
1333-8900
10.22598/zefzg.2017.2.147