Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Može li čestični crtež unaprijediti konceptualno razumijevanje u području vodenih otopina kiselina, baza i soli (CROSBI ID 661115)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Šimičić, Sanda ; Mrvoš-Sermek, Draginja Može li čestični crtež unaprijediti konceptualno razumijevanje u području vodenih otopina kiselina, baza i soli // Didaktičko-metodički pristupi i strategije- podrška učenju i razvoju dece : međunarodni naučni skup : rezimei / Ristić, Miroslava ; Vujović, Ana (ur.). Beograd, 2016. str. 365-373

Podaci o odgovornosti

Šimičić, Sanda ; Mrvoš-Sermek, Draginja

hrvatski

Može li čestični crtež unaprijediti konceptualno razumijevanje u području vodenih otopina kiselina, baza i soli

Zadaća suvremenog obrazovnog sustava je da metodama aktivnog poučavanja omogući stjecanje trajnih, temeljnih znanja manjeg opsega. Cilj istraživanja bio je utvrditi kako primjena didaktičke strategije učenja otkrivanjem, potpomognuta čestičnim crtežom utječe na kvalitetu temeljnih znanja u području vodenih otopina kiselina, baza i soli. Glavni izvor podataka bio je kvazieksperiment proveden tijekom školske godine 2014./2015. na hotimičnom uzorku učenika osmih razreda osnovnih škola u Zagrebu, Splitu i Osijeku. U eksperimentalnoj skupini koja je brojala 283 učenika koristila se strategija učenja otkrivanjem uz uporabu čestičnog crteža. Makroskopska opažanja objašnjavala su se na submikroskopskoj razini čestičnim crtežom i potom popratila jednadžbom kemijske reakcije. U kontrolnoj skupini koja je brojala 298 učenika učiteljice su poučavale prema vlastitom odabiru didaktičkih strategija pri čemu nisu koristile čestični crtež. Učenici eksperimentalne skupine bili su uspješniji u konceptualnom razumijevanju u odnosu na učenike kontrolne skupine, pa zaključujemo da je strategija učenja otkrivanjem uz uporabu čestičnog crteža unaprijedila konceptualno razumijevanje u području vodenih otopina kiselina, baza i soli.

strategija učenja otkrivanjem, čestični crtež, konceptualno razumijevanje

nije evidentirano

engleski

Can particulate drawing improve conceptual understanding in the field of aqueous solutions of acids, bases and salts

nije evidentirano

inquiry-based learning, particulate drawing, conceptual understanding

nije evidentirano

Podaci o prilogu

365-373.

2016.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Didaktičko-metodički pristupi i strategije- podrška učenju i razvoju dece : međunarodni naučni skup : rezimei

Ristić, Miroslava ; Vujović, Ana

Beograd:

978-86-7849-235-8

Podaci o skupu

Didaktičko-metodički pristupi i strategije-podrška učenju i razvoju dece

predavanje

30.11.2016-30.11.2016

Beograd, Srbija

Povezanost rada

Trošak objave rada u otvorenom pristupu

APC

Kemija, Obrazovne znanosti