Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

SPOZNAJE UČENIKA 4. RAZREDA OSNOVNE ŠKOLE O NACIONALNIM PARKOVIMA REPUBLIKE HRVATSKE (CROSBI ID 419353)

Ocjenski rad | diplomski rad

Jenjić, Antea SPOZNAJE UČENIKA 4. RAZREDA OSNOVNE ŠKOLE O NACIONALNIM PARKOVIMA REPUBLIKE HRVATSKE / Restović, Ivana (mentor); Split, Filozofski fakultet u Splitu, . 2018

Podaci o odgovornosti

Jenjić, Antea

Restović, Ivana

hrvatski

SPOZNAJE UČENIKA 4. RAZREDA OSNOVNE ŠKOLE O NACIONALNIM PARKOVIMA REPUBLIKE HRVATSKE

Zbog svoje iznimne ljepote i bioraznolikosti, svaki nacionalni park predstavlja učenicima zanimljiv i poučan sadržaj koji im zaokuplja pažnju, motivira ih i potiče na rad. Važan zadatak odgoja i obrazovanja jest opismenjavanje pojedinaca o stjecanju znanja prirodnih i društvenih procesa te saznanju o važnosti zaštite prirode i okoliša. Organiziranjem izvanučioničkih oblika nastave ističe se značajnost stjecanja neposrednih iskustava o okolišu, prirodi, društvu te prirodnoj i kulturnoj baštini. Suvremeni učenik treba biti osposobljen za integraciju u različite djelatnosti, potaknut za očuvanje prirodnih bogatstava i unaprijeđen za život u suglasju s prirodom. Istraživanjima koji su navedeni u radu, pokušala su se utvrditi spoznaje učenika 4. razreda osnovne škole o nacionalnim parkovima Republike Hrvatske. Rad ističe važnost spoznaje o zaštiti prirode i okoliša te očuvanju prirodnih područja koja obiluju ugroženim biljnim i životinjskim vrstama. Istaknuta je važnost izvanučioničke nastave koja je nužna za stjecanje neposrednih iskustava o okolišu, prirodi, društvu te prirodnoj i kulturnoj baštini. Unatoč neorganiziranju izvanučioničke nastave u anketiranim školama, učenici su pokazali dovoljno znanja o nacionalnim parkovima. Također, uspoređena su znanja učenika koji su posjetili nacionalni park s obitelji i onih koji nisu. Ustanovljeno je da su učenici koji su posjetili neki od nacionalnih parkova Republike Hrvatske uspješnije odgovorili na pitanja iz upitnika u usporedbi s učenicima koji nisu. Istraživanje je obuhvatilo i eventualne razlike o poznavanju činjenica o hrvatskim nacionalnim parkovima s obzirom na spol, čime je utvrđeno kako su dječaci upoznatiji s ispitivanom tematikom od djevojčica.

zaštita prirode i okoliša, nacionalni park, izvanučionička nastava, razredna nastava

nije evidentirano

engleski

Cognition of national parks in Republic of Croatia among students of fourth grade in elementary school

nije evidentirano

environmental protection, nacional park, outdoor education, lower grades of primary school

nije evidentirano

Podaci o izdanju

74

22.03.2018.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Filozofski fakultet u Splitu

Split

Povezanost rada

Obrazovne znanosti