Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

SEKVENCIJALNI PRISTUP OBRADI NASTAVNE TEME VODA U OKRUŽENJU SUSTAVA ZA E-UČENJE MOODLE (CROSBI ID 250598)

Prilog u časopisu | prethodno priopćenje

Šimičić, Sanda SEKVENCIJALNI PRISTUP OBRADI NASTAVNE TEME VODA U OKRUŽENJU SUSTAVA ZA E-UČENJE MOODLE // Magistra Iadertina, 10 (2016), 1; 23-36

Podaci o odgovornosti

Šimičić, Sanda

hrvatski

SEKVENCIJALNI PRISTUP OBRADI NASTAVNE TEME VODA U OKRUŽENJU SUSTAVA ZA E-UČENJE MOODLE

Cilj istraživanja bio je utvrditi je li poučavanje i učenje kemijskih sadržaja nastavne teme Voda u sedmom razredu u okviru CMS-a MOODLE učinkovitije od tradicionalnog poučavanja. Istraživanje je provedeno u OŠ Split 3 u nastavnoj godini 2012./2013. i obuhvatilo je 24 učenika jednog razrednog odjeljenja. Glavni izvor podataka bio je eksperiment s paralelnim skupinama koji je uključivao dvije skupine ispitanika. Kontrolna skupina (N=12) poučavala se na tradicionalan način, a eksperimentalna skupina (N=12) uz pomoć sustava e-učenja. Rezultati završnog testa ne ukazuju na postojanje statistički značajne razlike u postignućima učenja između skupina. Veći učinak eksperimentalne skupine ukazuje da pristup obradi nastavne teme Voda u okviru sustava za e-učenje Moodle može biti kvalitetna dopuna tradicionalnoj nastavi.

e-učenje, poučavanje kemije, učinkovitost

nije evidentirano

engleski

SEQUENTIAL APPROACH OF THE LEARNING OF THE TOPIC WATER INTO ENVIRONMENT MOODLE E-LEARNING

nije evidentirano

e-learning, teaching chemistry, effectiveness

nije evidentirano

Podaci o izdanju

10 (1)

2016.

23-36

objavljeno

1846-3606

1849-0018

Trošak objave rada u otvorenom pristupu

APC

Povezanost rada

Obrazovne znanosti

Poveznice