Kvaliteta obrazovne usluge – slučaj Ekonomskog fakulteta u Osijeku (CROSBI ID 661060)
Prilog sa skupa u zborniku | prošireni sažetak izlaganja sa skupa
Podaci o odgovornosti
Leko Šimić, Mirna ; Štimac, Helena
hrvatski
Kvaliteta obrazovne usluge – slučaj Ekonomskog fakulteta u Osijeku
U suvremenom ekonomskom kontekstu obrazovanje se shvaća kao kontinuirani proces stvaranja i dodavanja vrijednosti čovjeku kao najznačajnijem poslovnom resursu. Ta vrijednost se stvara kroz različite oblike formalnog, neformalnog i informalnog obrazovanja. U konceptu društvenog razvoja utemeljenog na znanju visoko obrazovanje ima sve značajniju ulogu. Ono je u Republici Hrvatskoj kroz burno razdoblje tranzicije obilježeno privatizacijom i uvođenjem Bolonjskog sustava visokog obrazovanja. S obzirom na razvoj tržišta i konkurencije, te definiranje vrijednosti visokog obrazovanja kao tržišne usluge, nužno je stvarati i održavati njegovu kvalitetu. Kvaliteta usluge visokog obrazovanja treba zadovoljiti zahtjeve različitih dionika vezanih uz proces visokog obrazovanja. Cilj ovog rada je istražiti različite aspekte kvalitete obrazovne usluge na Ekonomskom fakultetu u Osijeku, a koji su identificirani i definirani od strane studenata kao glavnih dionika procesa visokog obrazovanja. Istraživanje je pokazalo kako kvaliteta programa i mogućnost zapošljavanja kao ključni motivi upisa na Ekonomski fakultet u Osijeku prema IP matrici su pozicionirani u kategoriju visokih očekivanja i niske stvarno doživljene kvalitete, imidž i reputacija Fakulteta u kategoriju niskih očekivanja i niske doživljene kvalitete, a troškovi studiranja u kategoriju niskih očekivanja i visoke percepcije, dakle u stvarnosti su niži nego očekivani. U najprivlačnijoj kategoriji – visoka očekivanja i visoke percepcije, ne nalazi se niti jedan element. Na temelju rezultata postavljene su daljnje strateške implikacije za poboljšanjem kvalitete obrazovne usluge.
visoko obrazovanje, kvaliteta obrazovne usluge, Ekonomski fakultet u Osijeku, mjerenje kvalitete
nije evidentirano
engleski
Education Service Quality- a Case of Faculty of Economics in Osijek
nije evidentirano
higher education, service quality, Faculty of Economics in Osijek, quality mesurement
nije evidentirano
Podaci o prilogu
249-262.
2012.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Ekonomsko obrazovanje u Republici Hrvatskoj – jučer, danas, sutra
Čavrak, Vladimir ; Gelo, Krešimir
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
978-953-6025-65-7
Podaci o skupu
Ekonomsko obrazovanje u Republici Hrvatskoj – jučer, danas, sutra
predavanje
29.11.2012-29.11.2012
Zagreb, Hrvatska