Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Kvaliteta obrazovne usluge – slučaj Ekonomskog fakulteta u Osijeku (CROSBI ID 661060)

Prilog sa skupa u zborniku | prošireni sažetak izlaganja sa skupa

Leko Šimić, Mirna ; Štimac, Helena Kvaliteta obrazovne usluge – slučaj Ekonomskog fakulteta u Osijeku // Ekonomsko obrazovanje u Republici Hrvatskoj – jučer, danas, sutra / Čavrak, Vladimir ; Gelo, Krešimir (ur.). Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2012. str. 249-262

Podaci o odgovornosti

Leko Šimić, Mirna ; Štimac, Helena

hrvatski

Kvaliteta obrazovne usluge – slučaj Ekonomskog fakulteta u Osijeku

U suvremenom ekonomskom kontekstu obrazovanje se shvaća kao kontinuirani proces stvaranja i dodavanja vrijednosti čovjeku kao najznačajnijem poslovnom resursu. Ta vrijednost se stvara kroz različite oblike formalnog, neformalnog i informalnog obrazovanja. U konceptu društvenog razvoja utemeljenog na znanju visoko obrazovanje ima sve značajniju ulogu. Ono je u Republici Hrvatskoj kroz burno razdoblje tranzicije obilježeno privatizacijom i uvođenjem Bolonjskog sustava visokog obrazovanja. S obzirom na razvoj tržišta i konkurencije, te definiranje vrijednosti visokog obrazovanja kao tržišne usluge, nužno je stvarati i održavati njegovu kvalitetu. Kvaliteta usluge visokog obrazovanja treba zadovoljiti zahtjeve različitih dionika vezanih uz proces visokog obrazovanja. Cilj ovog rada je istražiti različite aspekte kvalitete obrazovne usluge na Ekonomskom fakultetu u Osijeku, a koji su identificirani i definirani od strane studenata kao glavnih dionika procesa visokog obrazovanja. Istraživanje je pokazalo kako kvaliteta programa i mogućnost zapošljavanja kao ključni motivi upisa na Ekonomski fakultet u Osijeku prema IP matrici su pozicionirani u kategoriju visokih očekivanja i niske stvarno doživljene kvalitete, imidž i reputacija Fakulteta u kategoriju niskih očekivanja i niske doživljene kvalitete, a troškovi studiranja u kategoriju niskih očekivanja i visoke percepcije, dakle u stvarnosti su niži nego očekivani. U najprivlačnijoj kategoriji – visoka očekivanja i visoke percepcije, ne nalazi se niti jedan element. Na temelju rezultata postavljene su daljnje strateške implikacije za poboljšanjem kvalitete obrazovne usluge.

visoko obrazovanje, kvaliteta obrazovne usluge, Ekonomski fakultet u Osijeku, mjerenje kvalitete

nije evidentirano

engleski

Education Service Quality- a Case of Faculty of Economics in Osijek

nije evidentirano

higher education, service quality, Faculty of Economics in Osijek, quality mesurement

nije evidentirano

Podaci o prilogu

249-262.

2012.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Ekonomsko obrazovanje u Republici Hrvatskoj – jučer, danas, sutra

Čavrak, Vladimir ; Gelo, Krešimir

Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu

978-953-6025-65-7

Podaci o skupu

Ekonomsko obrazovanje u Republici Hrvatskoj – jučer, danas, sutra

predavanje

29.11.2012-29.11.2012

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Ekonomija, Obrazovne znanosti